Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Morph + Split Second  (Luettu 3568 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa DragonSlayer

Morph + Split Second
« : 08.04.07 - klo 20:48 »
Otetaan esimerkiksi Stonewood Invocation, Willbender ja hyökkäävä Tarpan. Voinko vaihtaa Wilbenderillä Tarpanille castatun Stonewoodin targetiksi Wilbenderin? Katselin sääntöjä enkä löytänyt sieltä mitään mikä tämän estäisi. Morphihan ei käytä edes stakkiä ja wilbenderin ability on triggered.

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Morph + Split Second
« Vastaus #1 : 08.04.07 - klo 22:07 »
Kyllä voi. Oikeastaan ainoat asiat mitä voi tehdä Split Second spellin ollessa stäkissä ovat manan ottaminen pooliin ja morpin auki kääntäminen.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.