Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Morph + Split Second  (Luettu 3578 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa DragonSlayer

Morph + Split Second
« : 08.04.07 - klo 20:48 »
Otetaan esimerkiksi Stonewood Invocation
, Willbender
ja hyökkäävä Tarpan
. Voinko vaihtaa Wilbenderillä Tarpanille castatun Stonewoodin targetiksi Wilbenderin? Katselin sääntöjä enkä löytänyt sieltä mitään mikä tämän estäisi. Morphihan ei käytä edes stakkiä ja wilbenderin ability on triggered.

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Morph + Split Second
« Vastaus #1 : 08.04.07 - klo 22:07 »
Kyllä voi. Oikeastaan ainoat asiat mitä voi tehdä Split Second spellin ollessa stäkissä ovat manan ottaminen pooliin ja morpin auki kääntäminen.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.