Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Azorius Aethermage nostaa itsellään kortin? Swamp, nimi vai land type merkitsee?  (Luettu 3423 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JunioRcmf

Elikkä:
1. Jos bouncaa Azorius Aethermagen takaisin käteensä (esim. Tolarian Sentinelillä) voiko siitä maksaa yhden manan ja nostaa kortin vaikka bouncaat samaisen otuksen? Itse olen sitä mieltä ettei voisi, koska Aethermagen pitäisi olla pöydässä, kun kortti iskeytyy käteen ja silloin siitä voi maksaa yhden manan, mutta kaverini on toista mieltä. Eli miten on?
2. Laskeeko Tendrils of Corruption, Nightmare, Corrupt jne. Swampit niiden nimestä vai land typestä? Eli, jos minulla on esimerkiksi Urborg, Tomb of Yawgmoth, 3 perus Swamppia, Urza's Factory ja Barren Moor pöydässä ja pelaan Corruptin niin tekeekö se 3 vai 6 damagea?

Poissa Polari

1. Voit maksaa yhden ja nostaa kortin. Näkyisi olevan Gathererissakin.

2. Laskevat tyypin mukaan, muuten sanoisivat "cards named Swamp". Esimerkissäsi Corrupt ampuu siis kuutta.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa zoukka

Pieni jatkokyssäri jos sallitaan! Muuttaako tuo Urborg ländit siis "swampeiksi", siten, että niistä saa myös mustaa manaa alkuperäisen tuotannon sivussa ? Vai vaikuttaako se vain ländien tyyppiin ?

Poissa duracel

Swamp subtype landilla tarkoittaa sitä, että sillä on ability "Tap: add B to your mana pool." Urborg, Tomb of Yawgmothin kanssa landit saavat siis ylimääräisen typen ja sitä kautta ylimääräisen mana abilityn. Katso vaikka uusia basic landeja, niissä ei ole mitään tekstiä, koska pelkkä landityyppi kertoo mitä kortti tekee. Katso myös Tundran nykyinen wording. Ei ole mitään abilityja siinäkään.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!