Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Super Secret Tech  (Luettu 4742 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Theron

Super Secret Tech
« : 14.04.07 - klo 18:30 »
Hyvin simppeliä, kuinka paljon kyseisellä kortilla on kotomaassa hintaa?
MOTL tarjoaa hirveitä summia, mitä tarjoaa suomen markkinat? Vasta vaihdoin sellaisen itselleni, ja nyt jää harmittamaan, jos kovasti alihinnalla sain tuon itselleni, kun en todellakaan osannut odottaa tuollaista hintaa..

Poissa Polari

Vs: Super Secret Tech
« Vastaus #1 : 14.04.07 - klo 18:40 »
MOTL tarjoaa hirveitä summia, mitä tarjoaa suomen markkinat? Vasta vaihdoin sellaisen itselleni, ja nyt jää harmittamaan, jos kovasti alihinnalla sain tuon itselleni, kun en todellakaan osannut odottaa tuollaista hintaa..

Mistähän olet tuon katsonut? Minulle MOTL näyttää $8.69 otoskoolla 12, ja mielestäni se kuulostaa ihan kohtuulliselta.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Theron

« Vastaus #2 : 14.04.07 - klo 18:43 »

Mistähän olet tuon katsonut? Minulle MOTL näyttää $8.69 otoskoolla 12, ja mielestäni se kuulostaa ihan kohtuulliselta.

No tuo 8-12 on mielestäni 'hirveä' hinta.. Jos olisin tiennyt sen noin arvokkaaksi, olisi pitänyt kaverisovun nimissä antaa siitä ehkä enemmän kuin n. 50snt...

Poissa Polari

« Vastaus #3 : 15.04.07 - klo 00:23 »
Kai olet tietoinen että kyseistä korttia esiintyy ainoastaan foilina? Muistaakseni se oli yleisempi kuin yksittäiset muiden rarejen foilit, mutta ainoastaan foilina esiintyvä rare on joka tapauksessa aika harvinainen. Ja onhan se vielä mehumiehille aika hauska lappukin.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Theron

« Vastaus #4 : 15.04.07 - klo 13:17 »
Kaikki nuo faktat olen ottanut huomioon.. Noh, annoin kaverille hyvitystä, ettei jäänyt itselle ihan niin paha mieli..
Kiitokset arvioinnista.