Aah. Lopultakin pakka minun makuuni. Tässä tulee kommentteja.
Minäkin olen samaa mieltä Omnicumin kanssa siinä, että pakan kokoa kannattaisi laskea, koska pakassasi ei ole yhtään nostoa (hakua en laskisi tähän). 60 vaikuttaisi hyvältä. Boros-pakasta voi tehdä nähdäkseni kaksi versiota.
1. Hyökkäysversio (yleisin), joka sinulla näyttäisi olevan nyt.
2. Kontrolliversio, joka voittaa
Searing Meditationilla.
Koska et meditaatiota pelaa, niin jätän neuvot kyseisestä pakasta antamasta ja keskityn hyökkäysversioon. Jos elämänsaantiversio kiinnostaa, niin voin kertoa toki lisää.
Seuraavia kortteja kannattaisi harkita pakkaasi:
Cleansing Beam 0-2 (Jos vastustajasi pelaavat paljon token-pakkoja tai muita weenie-tyylisiä pakkoja, niin ehdottomasti näitä kaksi pakkaan. Jos noita weenie-pakkoja on suhteessa vain muutama, niin yksi riittänee. Jos sellaisia ei löydy, niin jätä pois vaan.)
Wojek Embermage 0-2 (Katso edellinen.)
Leave No Trace 0-2 (Jos vastustajiltasi löytyy noita enchantmentteja.
Wojek Apothecary 0-2 (Jos vastustajasi pelaavat paljon damage-taikoja.
Lightning Helix 4 (Aluksi ajattelin jättää nämä mainitsematta näiden rahallisen arvokkuuden vuoksi, mutta nähtyäni
Sacred Foundryt pakassa päätin suositella näitä ehdottomasti tähän pakkaan. Nää on kovia.)
Sunforger 2-4 (
Boros Swiftblade rakastaa tätä korttia ja tällä voi hakea juuri oikeat instantit oikealla hetkellä -> voit poistaa kortteja pakastasi suhteellisen vapaasti.)
Ja sitten varsinaisen pakan kimppuun.
Koska pakka kannattaa pienentää 60 korttiin, niin ländejäkni pitää poistaa. Minä poistaisin yhden sunhomen ja yhden
Plainssin ja jos 21 ländiä tuntuu mukavalta, niin poista vaikka vielä yksi
Mountain.
Boros Guildmage (Tää oikeasti hyvä. Niitä ainakin kaksi pakkaan. (ehkä kolmaskin))
Ordruun Commandon (Voima on iso, mutta kestävyys yksi häiritsee ja joudut uhraamaan paljon valkoista pitääksesi sen hengissä. Poistaisin nämä varmaan kaikki, mutta jos olet huomannut nämä hyviksi, niin jättäisin ehkä yhden ja erittäin suurella varauksella ehkä toisenkin.)
Agrus Kos, Wojek Veteran (Tää on oikeasti hyvä tällaisessa hupiborosversiossa. Pistäisin näitä kaksi pakkaan. Jos huomaat nämä todella tehokkaiksi, niin harkitse kolmatta.)
Razia, Boros Archangel (Ihan liian hidas tähän pakkaan. Pakan on tarkoitus olla nopea ja kahdeksan manaa on ihan liikaa. Jos pelaisit kontrolliversiota, niin tilanne olisi eri, mutta näitä en pelaisi ollenkaan.)
Sunhome Enforcer (Ei ole yhtään hullumpi kortti. Mielestäni kolmas ei olisi pöllömpi idea.)
Firemane Angel (Kuuluu vähän samaan sarjaan kuin raziakin, mutta kuuden manan iso lenturi on silti parempi kuni kahdeksan manan vielä isompi lenturi. Jos pistät pakkaasi neljä signettiä, niin näitä voisi säilyttää yhden pakassa (kaksi korkeintaan).)
Skyknight Legionnaire (Nopean Boros-pakan kansikuvakortti. Näitä neljä pakkaan ja sassiin.)
Screeching Griffin (Minusta huonompi kuin Taivasritarilegioonalainen. Nämä kaksi pois ja legioonalaiset tilalle.)
Boros Signet (Katso
Firemane Angel.)
Flash Conscription (Kallis, mutta ihan kiva kortti. Yksi riittänee.)
Rally the Righteous (Voisin harkita kolmatta Boros Swiftbladeja ajatellen.)
Boros Fury-Shield (Minulla on varsin ikäviä kokemuksia tästä kortista, koska tykkänä pelata isoja äijiä. Jos pelipiirissäsi pelataan isoja äijiä paljon (voima viisi tai enemmän), niin näitä neljä pakkaan heti. Muussa tapauksessa kaksi riittäänee.)
Master Warcraft (Tämä on kova kortti, mutta usko minua. Kaksi riittää.)
Wojek Siren (Vähän samaa mieltä kuin Omnicumkin, mutta jos vastustajasi pelaavat paljon massadamagea/massamiinusmiinusta, niin siinä tapauksessa kaksi on iha OK-määrä.)
Incite Hysteria (BIL ja MW ovat parempia kuin tämä (ne voi hakea
Sunforgerilla). Pois.)
Brightflame (Aah. mikä ihana kortti, vaikkakin kallis sellainen ja juuri sen vuoksi en pelaisi näitä neljää pakassa. Uskoakseni kaksi riittää.)
Siinä sinulle neuvoja ja paljon. Ja eikun pakkaa parantelemaan. =)