Urborgin voi ihan huoletta pitää pakassa, ja sen kaveriksi kannattaa hommata Cabal Coffers.
Pakka ei pelaa mitään mihin se tarvitsisi suurta määrää manaa, eli tarvitseeko pakka todella
Cabal Coffersia? Ja
Urborg, Tomb of Yawgmoth on taas turha, jollei sen abilityä käytetä kunnolla hyväksi.
Eli voi rakentaa pakan joko tuon swampwalkin pohjalle, jolloin
Urborg, Tomb of Yawgmotheja kannattaisi pelata. Niiden kanssa voisi sitten pelata mahdollisesti
Cabal Cofferseja, mutta ne taas huutavat kaverikseen jotain mihin sitä manaa käyttää,
Consume Spirit esimerkiksi.
Muuten pakka näyttää muutoksien jälkeen kestävämmältä pidemmässä pelissä. Pitää kuitenkin muistaa, että jos pakka tukee liikaa yhden kortin varaan, on countterit aina ilkeitä, mutta tämä nyt oli niin itsestäänselvyys ainakin minulle, että tavallaan sen kertominen todistaa typeryyttäni.
Itse pelaisin kyllä neljää
Graveborn Musea, ihan vain niiden tarjoaman korttiedun nimissä. Tietysti niiden kanssa äkkiä tappaa itsensä, jollei niistä pysty hankkiutumaan eroon jotenkin kätevästi. Esim.
Innocent Blood toimii tässä tarkoituksessa, ja muutoin antaa messevän
Diablolic Edict-efectin.
Unholy Grotto vaikuttaa pakassa myöskin tarpeettomalta neljän
Living Deathin kaverina. Eivät keskenään toimi kovin hyvin, ellei niillä vain ja ainoastaan kaiva haudasta
Gempalm Pollutereita cycliä varten. Ja äkkiseltään tuntuisi, että tuohon tarkoitukseen löytyisi parempikin kortti? Esimerkiksi voisi harkita
Call to the Netherworldia,
Disturbed Burialia,
Gravediggeriä,
Macabre Waltzia tai
Tortured Existenceä?
Pakollinen disclaimer: Ja pakan rakentaja nyt sitten muistaa, että nämä kaikki esittämäni kannat ovat vain minun mieltymyksiä ja näkemyksiä, eivätkä suinkaan välttämättä parhaita, tai edes parempia kuin sinun omat näkemyksesi tai muiden näkemykset.