Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Kommentoikaa mun Snake/Wurm armyy  (Luettu 5539 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa eBuddy

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • "The flow of time is always cruel..."
Kommentoikaa mun Snake/Wurm armyy
« : 08.05.07 - klo 23:13 »
Ok eli tossa olis pakka jota saisitte kommentoida. Mielellään mitä saisi lisätä ja ottaa pois. Huomatkaa miten pakka toimii!  ;D  [nopeesti manaa ja lujaa päihin -taktiikka  >:(]

Creature Spells:

3x Tangle Asp
4x Sakura-Tribe Scout
4x Sakura-Tribe Springcaller
2x Orochi Sustainer
2x Orochi Eggwatcher
1x Seshiro, the Anointed
1x Sosuke, Son of Seshiro
1x Sachi, Daughter of Seshiro
1x Sakiko, Mother of Summer
1x Parton of the Orochi  :o
1x Kamahl, Fist of Krosa  8)

Other Spells:

3x Tooth and Nail  ::)
3x Parallel Evolution
2x Blanchwood Armor  ??? pitäiskö?
3x Overgrowth
4x Sosuke's Summons
4x Crush of Wurms   ;D
4x Decree of Savagery   ;D

Lands:

3x Gaea's Cradle
20x Forests
n. mitähän tossa ny oli jotai reilu 60 korttii
« Viimeksi muokattu: 09.05.07 - klo 00:49 kirjoittanut cosminen »
"Memory is the treasure and guardian of all things."

Poissa Masa88

Vs: Kommentoikaa mun Snake/Wurm armyy
« Vastaus #1 : 09.05.07 - klo 10:19 »
noh, ensinnäki se korttimäärä kannatanee pienentää siihe 60 korttiin (eli 7 pois). Se luonnistuu sillä että poistat osan crush of wurmsseist ja degree of savageryistä.
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.

Poissa trd

« Vastaus #2 : 09.05.07 - klo 21:34 »
-2 Orochi Eggwatcher --> +2 Orochi Sustainer 
-3 Overgrowth --> +4 Sakura-Tribe Elder

-2 Blanchwood Armor(jos kerta tribalia pelaat, ni pelaa täysillä:))
-4 Crush of Wurms
-1 Parallel Evolution
-1 Decree of Savagery

sit ois 60 korttia nopeel laskul

edit: noita ison manan muita spellejä kannattas kyl vielä ehkä vähentää tai napata tilalle pari Sylvan Scrying, jolla voit ettiä tarvittavan cradlen
« Viimeksi muokattu: 09.05.07 - klo 21:38 kirjoittanut trd »

Poissa Omnicun

« Vastaus #3 : 09.05.07 - klo 21:57 »
Other Spells:

3x Tooth and Nail  ::)
3x Parallel Evolution
2x Blanchwood Armor  ??? pitäiskö?
3x Overgrowth
4x Sosuke's Summons
4x Crush of Wurms   ;D
4x Decree of Savagery   ;D

Näistä ottasin kaikki muut pois paitsi SosukeŽs Summonsit, jotka ovat snake-pakkassa loistavia.

Suurin osa yksinkertaisesti ovat pakkaan sopimattomia ja/tai rikkovat tribal-ideaa.

3x Tooth and Nail - Liian kallis, eikä tee tarpeeksi. Ei sillä, hyvä kortti, mutta tällä kannattaisi hakea jotain muuta kun kaksi viiden manan käärmettä.
3x Parallel Evolution - No... Kunnon token-pakkaan hyvä, mutta muutaman oman tokenin kopiomiseksi turhan kallista.
2x Blanchwood Armor - Not sou tribal. Käärmeitä tilalle?
3x Overgrowth - Not sou tribal. Käärmeitä tilalle?
4x Crush of Wurms - Ei tosiaankaan tribal. Tai wurm-pakkaan kyllä, mutta tämä taitaa panostaa käärmeisiin.  Ja kallis kanssa. Ainakin, jos tämän enempää kiihdytystä ei ole mukana. (Kuinka usein olet saanut pelattua?)
4x Decree of Savagery - Noh... Ei oikein syytä pelata näitä. Tee vaikka toinen pakka johon laitat nämä, Crush of Wurmsit ja P. Evoluutionit sun muuta token-sälää.

Yleisneuvo pakanrakennukseen:

Pakkaa ei rakenneta hyvistä korteista, vaan sopivista.

Btw, ihan kivan näkönen viritelmä, vaikka hiomista kaipaakin.

Poissa cosminen

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
« Vastaus #4 : 10.05.07 - klo 18:37 »
hmm... eikös nuo blanchwoodit just kannattais pitää pakassa, jossa kokoländipohja on pelkkiä foresteja, ja niitä osataan vielä vähän hakea lisääkin, että saadaaan enemmän kuin 1 kierroksessa peliin... onhan se nyt yksi parhaista "buusteists" MG pakoille? Ja varsinki vielä kun ollaan casual osastolla...

Poissa Omnicun

« Vastaus #5 : 10.05.07 - klo 18:57 »
Tarvii tramplea tai evaasiota tai muuta mukavaa, jotta olisi hyvä. Sellaisia mukavuuksia ei taida tässä pakassa olla, vaikka kortti forestpohjaan sopisikin.

Poissa cosminen

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
« Vastaus #6 : 11.05.07 - klo 00:43 »
Noh taas casualin kannalta kun ajattelen, niin ehkä ei tarvitse, koska ei ehkä ole niin kiire tappaa, jossain casual peli porukoissa voi olla poisto vähyyttä, joten riittää että liha on niin iso ettei se kuole blokkereihin niin se on kuolematon ja aikaakin on rynkytttää se 6 rundia kaveria päin ja kokoajan lisätä foresti kasaa. :)

Mutta joo... totta tuokin, eli tämähän nyt sitten riippuu ihan siitä millaisia pakkoja vastaan tällä pelaat.

Poissa trd

« Vastaus #7 : 11.05.07 - klo 18:31 »
mutta mitä sitten hyötyy siiitä että kaikki ovat käärmeitä, jos kuitenki voittaa blanchwood armorilla? mieluummin vaikka alpha status

Poissa madhatter

« Vastaus #8 : 11.05.07 - klo 20:06 »
Pistä sisään 4 Kashi-Tribe Eliteä, ne suojaa hyvin omia legendoja ja lisäksi voisit laittaa 3 Time of Needia nii löydät haluamasi legendan haluamaasi aikaan.

Poissa cosminen

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
« Vastaus #9 : 12.05.07 - klo 23:37 »
Itse pelaan casual elffi pakassani sekä blanchwoodeja että alpha statuksia, ja sitten siellä on 8x 1cc 1/1 trample elffiä...
Mutta joo, olin jotenkin unohtanut alphan, se ihmeessä mukaan, ja myöskin Tribal Unity on hyvä kortti jos on tarpeeksi samaa "rotua" olevia + löytyy manaa mitä tunkea tuohon. Myöskään trample ei silloin ole pahitteeksi.