Olet Soraääni!!

Juu, minuakin ärsyttää giant growthin hintaa kyselevät, tai nämä "paljon pakkani hinta on", koska , anteeksi jos sanon näin, ensimmäisenä noista läjien kyselyistä tulee mieleen laiskuus... mutta... mitä varten tuo osasto sitten on?
Pelkästään alphaa, betaa, portaleja ja judge tms erikois kortteja varten?
Miksi ei toisaalta saisi kysyä mitä vaan? Koska jos otetaan motli + huuto.net, saadaan hyvä hinta, mutta jos siihen lisää vielä tämän foorumin, saa vielä paremman hinnan.
Kerran vielä tahdon sanoa että olen pääasiassa samaa mieltä, että tuonne tulee paljon turhia kysymyksiä ja monilta on selvästi jäänyt lukematta tuo opastus siitä miten voi itse helposti etsiä kortilleen arvon... mutta väkisinkin minulle tulee aina mieleen että tarvitaanko tuota osastoa sitten ollenkaan, vaan riittäiskö vain joku kunnollinen opastus viesti siitä, miten korttien arvoa voi yrittää ratkoa, jos siellä ei kerran saa kaikkea kysellä...
...VAI olisiko tuollakin hyvä olla 2 osastoa, toinen missä voi kysellä mitä vaan "tymyyksiä", minkä lukemista voisi silloin välttää jos ei niitä tahdo nähdä, mutta aloittelioilla olisi silti mahdollisuus jossain saada vastauksia, koska alussa on varmasti kovinkin epävarma ja vaikea rakentaa tuota hintaa, ja sitten toinen osasto noille harvinaisuuksille ja vaikeille tapauksille... tietty tuo rajan veto on aika vaikeaa....
no juu, tässä taas hyvä viesti, paljon sanoja mutta vähän sanomaa