Eli siis joo, oikein kunnon decklistiä ei vielä ole (ainakaan sellaista jonka haluaisi julkisesti näyttää). Tarkotus olisi jonkinmoinen Storm-pakka, joka siis pelaa tendrilsiä ja desireä. Olen kyllä jonkinmoisella kokoonpanolla tesmannut MWS:ssä pelata, tosin joko goldfishannut tai pelannut jotain Terkon Specter-pakkaa vastaan

. Ja pakan tarkoituksen kaikki varmaan tietävätkin, ja jos eivät tiedä niin eivät sitten anna neuvoja, koska haluan hyviä vinkkejä pääasiassa. En ole koskaan ennen T1:stä pelannut (paitsi 60-kortin HL belskerillä on tullut pelattua

). Jonkinlaista alustavaa listää tulille siis:
9x Land *Swamppia ja Islandia sopivassa 5:5-suhteessa tms.
1x
Tolarian Academy4x
Polluted Delta4x
Chromatic Star1x
Mana Vault1x
Grim Monolith1x
Sol Ring1x
Lotus Petal1x
Mox Diamond (tähän tilalle hommaan ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa Mana Cryptin, mut en ihan lähiaikoina)
1x
Chrome Mox4x
Dark Ritual4x
Cabal Ritual1x
Mystical Tutor1x
Demonic Tutor1x
Vampiric Tutor1x
Necropotence1x
Yawgmoth's Bargain4x
Opt4x
Brainstorm4x
Dark Confidant (eivät ainakaan goldfishailussa koituneet kuolemaksi)
1x
Chain of Vapor4x
Duress4x
Daze / FoW
2x
Tendrils of Agony1x
Mind's Desire1x
Yawgmoth's Will60
Aika budjettikamaa siis. Olen jostain kuullut että AK:t olisivat parempia läjässä jossa olisi
Intuitionia ja Giftsiä ja muutenkin on tiedot todella hatarat ko. formaatista. Voidaan siis suosiolla jättää se noobittelu vähemmälle, koska myönnän olevani melkoisen pihalla koko Vintagesta. Meta käsittää tällä hetkellä belskerin, jonka vissiin Sammakko on pistänyt esille tuonne Eternal-osiolle, eli ainakin sitä vastaan pitäisi pärjätä.
Ja lopuksi vielä, pidetään se budjetti mielessä

EDIT: Oli joitain ilmeisimpiä lappuja jäänyt poies..
Tähdellä merkkailin niitä jotka minulla on jo.