Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Knox-setä esittää: Kokovalkea Nihtipakka  (Luettu 5256 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Knox-setä

Knox-setä esittää: Kokovalkea Nihtipakka
« : 31.05.07 - klo 16:03 »
Elikkäs tälläinen on minun kokovalkeista pakoistani toinen:
Knight- eli Nihtipakka

Artifact:
Azorius Signet x 2

Basic Land:
Plains x 21

Creature:
Benalish Lancer x 1
Cavalry Master x 3
Gustcloak Cavalier x 2
Knight of the Holy Nimbus x 2
Outrider en-Kor x 3
Pentarch Paladin x 2
Zhalfirin Commander x 3
Valor x 1
Capashen Knight x 1

Enchantment:
Griffin Guide x 1
Opal Champion x 1
Dragon scales x 2
Guardian's Magemark x 2
Holy Strength x 1

Instant:
Momentary Blink x 4
Bathe In Light x 2
Steeling Stance x 2
Erase x 2
Death Ward x 1
Wojek Siren x 2
Wojek Siren x 1

Sorcery:
Gaze of Justice x 2
Vengeance x 2

Azorius Signettien tarkoitus on mahdollistaa Momentary Blinkien pelaaminen Flashbackillä. Griffin Guide antaa tasoitusta lentäviä vastaan.   Vengeancet ja Gaze of Justicet ovat liian kovien vastustajien dumppaamista varten. Ja Nihtit ovat itsessään pakan idea.

Muokkauksia on tehty ottaen huomioon ehdotettujen korttien saatavuus amatöörille.
« Viimeksi muokattu: 11.06.07 - klo 20:30 kirjoittanut Knox-setä »

Poissa hall0n

Vs: Knox-setä esittää: Kokovalkea Nihtipakka
« Vastaus #1 : 31.05.07 - klo 16:05 »
Azorius Signettien tarkoitus on mahdollistaa Momentary Blinkien pelaaminen Flashbackillä.
Mutta miksi haluat edes pelaa Momentary Blinkkiä? Ekalla katselukerralla ei silmään osunut yhtään cip-miestä.

EDIT:Vai onko niiden tarkoitus suojata poistolta/enkamenteilta? Itse käyttäisin siihen ennemmin vaikka Bathe in Lightejä. Ja lisäksi joku hyvä buustikortti voisi olla tarpeeseen, eli joko lisää Griffin Guideja tai sitten Glorious Anthemeita.
« Viimeksi muokattu: 31.05.07 - klo 16:12 kirjoittanut Quiet Nomad »

Poissa Knox-setä

« Vastaus #2 : 31.05.07 - klo 16:08 »
Jos olentoni joutuisi tuhotuksi, Momentary Blink poistaa sen väliaikaisesti pelistä ja sitten se palaa peliin tuhoutumatta, sikäli kun olen kortin idean oikein ymmärtänyt.

edit: Anthemeita lisäisin, jos saisin niitä jostakin, sama Guidejen ja Bathe in Lightien kanssa.
« Viimeksi muokattu: 31.05.07 - klo 16:12 kirjoittanut Knox-setä »

Poissa Rowan

« Vastaus #3 : 01.06.07 - klo 19:12 »
itse pelaan omassa knight-dekissä  3 x shared triumph ja 1 x glorious anthem. Tuo mukavasti ritareille lisää potkua :)
--------------------------------------------------------------------
H / W
http://mtgsuomi.fi/listat/Rowan/hw/

Poissa Knox-setä

« Vastaus #4 : 11.06.07 - klo 20:31 »
Tein muokkauksia vähäsen, tyypit. Toivoisin, että tsekkaisitte ne ja sanoisitte, mitä mieltä niistä olette.

Poissa ihm3mi3s

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Se on semmonen juttu että kusettaminen ei kannata
« Vastaus #5 : 19.06.07 - klo 21:28 »
Itse tykkään pelata omassa "nihtipakassa" Celestial Crusadereja.Ne on maksaa vaan yhden enemmän kuin anthemit ja samalla saa lentävän ölliäisen(ja vieläpä unkki joten halvempi saada omistukseen).mutta miinusta löytyy siltä kantilta että +-0 jos pelaa valkoista vastaan.Ja jos pelaat Griffin Guidea niin 3 magemarkkia (Valor kuuseen,yhdellä et tee mitään) ?Olen huomannut että toimii kohtuullisesti.Lisäksi vielä että Zhalfirin Commanderit kuuseen ja Benalish Cavalrya kehiin.Pumppu sillä on ihan törkeen kallis ja bc:t korvaa ne loistavasti:2/2 flanking heppua ja toimii kivasti Cavalry Mastereiden kanssa