Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Jälleen kysymys stormista.  (Luettu 3306 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tutka

Jälleen kysymys stormista.
« : 26.06.07 - klo 18:31 »
Oletetaan, että pelaaja A:lla on pöydässä Aluren, ja hän on sen avulla saanut Hyvin Suuren storm-countin. Hän päättää, että ammutaanpa Brain Freezellä pelaaja B:tä. B on kuitenkin eri mieltä, onhan hänellä kädessään True Believer.

Kysymys 1: voiko pelaaja B pelata uskiksen vastauksena storm-triggeriin(eli ennen kuin stormikopiot ovat stäkissä)?
Kysymys 2: Jos vastaus edelliseen on kyllä, pitääkö pelaajan A targetoida Brain Freezen kopioilla itseään vai voiko hän vain antaa niiden countteroitua yhdessä alkuperäisen spellin kanssa?
Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Jälleen kysymys stormista.
« Vastaus #1 : 26.06.07 - klo 22:41 »
1. voi
2. ei pidä.  Storm (When you play this spell, copy it for each spell played before it this turn. You may choose new targets for the copies.) _may_ choose new targets for the copies, eli voi jättää alkuperäiseen targettiin vaikka se on illegal. Tällöin kopiot vain counteroituvat alkuperäisen kanssa.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.