Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Apua idiootille?  (Luettu 2452 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Wrakis

  • Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
Apua idiootille?
« : 13.07.07 - klo 23:00 »
Tere. Mä oon käynyt tällä foorumilla jo jonkin aikaa, mutta ihmettelen muutamaa käyttäjien termiä?
-Rippaus?
-Throw in?

Jos voisitte pikkuisen auttaa mua ymmärtämään näitä asioita. Oon yrittänyt tajuta näitä juttuja, mutta ei oikein onnistu. Kiitos

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Vs: Apua idiootille?
« Vastaus #1 : 13.07.07 - klo 23:04 »
Rippaus = huijaus vaihdossa/kaupoissa. Lähetät kortit/rahat, mutta et koskaan saa mitä ikinä sen toisen pitikään sinulle lähettää.

Throw in = Vaihdon mukana lähetettäviä "boonus" kortteja, jotka eivät liity mitenkään vaihtoon, vaan ovat vaan extraa mitä vaihtajat antavat toisilleen. Usein jos joillakin on throw in lista, sinne on listattu commoneita, millä ei sinänsä ole arvoa, mutta kyseinen ihminen tahto kuitenkin itselleen niitä setin kasaan. Toki throw inninä saatat saada mitä vaan ihan ilman listojakin. Väittihän täällä joku joskus saaneensa dualin throw inninä, ja itse saanut joskus foili rareja ihan mitään pyytelemättä.
Joskus joissain tapauksissa throw inniä voi käyttää tasoittamaan vaihtoa, jos esim: sinä koet olevasi jossain vaihdossa vähän tappiolla, mutta vain vähän voit hyvin pyytää että toinen osapuoli laittaa sulle jotain "throw inniä", millä tasoittaa tuon eron.

Poissa Wrakis

  • Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
Vs: Apua idiootille?
« Vastaus #2 : 13.07.07 - klo 23:05 »
Kiitoksia cosminen. Nyt tämäkin nulikka tajuaa.  ;D