pakka on hitaahko ollakseen WW ja magukset auttaa siinä vaiheessa jos toisella on järetön ylivoima(on auttanut MONTA kertaa) ja on ollu kivaa kattellessa vastustajan naamaa jos kaveri pelaa kanssa tyyppipakkaa kun
Coat of Arms on pöydässä sekä ma
Gus + 1 pystyssä oleva lääni. tapauksena peli fun
Gusta vastaan...25 sappoa jotka sai sittemmin plussaa coatin kautta mutta maguksella oli hyvinkin rauhoittava vaikutus.Olin pumpannut omia ököjäni guideilla niin oli mukavaa lennellä sappojen yli
Tekemään lämää JA jos olisin käyttänyt ma
Gusta niin tuloksena olisi ollut kaverilla tyhjä pöytä ja miulla 2/2 lentäviä aarnikotkia.
ja vaikka otsikko on WW niin onko sen tarkoitettava perinteistä WW pakkaa ? jokainen taaplaa tyylillään
knighteja on suurin osa mutta loput on lisätty hyödyllisyytensä takia (
Icatian Javelineers)
ja sitten ajatuksia muutosehdotuksista:
Pariah: ihan kiva mutta maallinen arvo hirvittää
Stuffy Doll: melko vekkuli mutta HINNAKAS minun makuuni
Privileged Position: käypä kortti.(myöskin HINTA)
Valor Made Real: olen hiukan eri mieltä kuin omnicum.kiva ottaa vaikkapas icatian javelineerilla 10-20 1/1 sappoa kiinni
Holy Strength: huono, parempaa tilalle eli mitä ? artifakteja ?
Hail of Arrows: huano kortti tähän pakkaan kenties ? mutta toksuja tullut napsittua tällä kortilla että sinänsä kokemukset hyviä
Pentarch Ward: mitä tilalle kiitoss !! ?
michiko:ei tee tuskaa luopua...mitäs tilalle ?
Saltcrusted Steppe:vaihtuupi varmaan yhteen
Plainsiin
E:karjanvarastaja...mitäs sitä animesta höpötetää ? meni vähän ohi (paitsi jos yhen kortin takia pälpätät) ja siitteennn...yksi asia joka unohtui. läänien määrä on melko hyvä koska korttien hinnat ovat aika alhaisia (suurin osa maksaa kahta tai kolmea....)