Juoma maistuu taas. Kalijaa palanu ties kuinka monta pulloa
pelataan vintaasia, eli heitellään noppaa kilpaan parta vastassa. hövisin ekan 1-11 vitun homo
9-10 vittu. se oli paskaa, ois pitänyu olla holonoppa. Huijausta. juon kailijan kostoksi
Täällä on oulun kovat naamat kehässä. Tunnelma tiukka ku neitsyt lesbo. Hieno nainen. Joku topdekkas willin ja voitto. Se oli karri teemua vastaan. Kehän miehet: Niskala timo, partakinnunen, teemu, visa, karri, meikä. Eli hyvin menee. Uus turnaus. Taas sama homo vastassa, leikkais ees parran niin kehtais pitää silmiä auki. Pairingsit uusiksi teemua vastaan. Eli bye.
1-0
Homo heittää vittu KAKSKYMMENTÄ heitän 15 1-1. MITÄ VITTUA TAAS SE HEITTÄÄ PÖLJIÄ. 19! HEITÄN OBV 17.
KUNNON VINTAGEPRO OSAA HEITTÄÄ NOPPAA. OPETELKAA LAPPEEN RANTALAISET JA MUUT HINTTARIT. -teemu
Lisää olutta. Kalijaa. Nyt.
Karri analysoi vintaasia, kuulemma musta noppa voittaa keltasen. Hieno formaatti tämä. Kolmas kiekka. Visa vastassa. Juon siis valmiiksi. En häviä vaikka yrittäisin. Tosin Visku on enemmän kännissä ku mä, se johtaa siis.
ilpo: HÖ. HOMO.
ilpo: HOMO, VOITTO VOITTO VOITTO VOITTO 4-3 VOITYTO
Voitin Visan heittämällä NELOSEN. Mestari is back. Karri voitti turnauksen. Neekeri.,
KA LI JAA
Kinnunen puhuu penikoista joiden sydämessä asuu neekeri. Mitä vittua?
Selvitettiin täällä, että Karri osaa sittenkin vintaasin salat. Heitetään noppaa niinku
Pakkalistat:
Teemu:
56 Gush
1 Ansku, ei anssi saatanan tsadilaiset
1 Time Walk
1 ETW
Visa:
55 Island
1 Domineer
4 FoW
Ilpo:
1 Quirion dryad
4 opt
4 cantrip
5 paska
6 kavu
7 tuuba
8 hyi saatana
9 lesbo
sun
Karri:
4 Smash
4 Mindless Automaton, se on parempi kuin karri, karri on oikeasti aika huono
Ž4 Workshop
4 Ancient tomb
ja ilpo smash -vehkeet, eli autowin
YTY:
Randomstäksi, automaatti 0-3
Kinnunen:
59 duress
1 mox jet
1 lol lkol
Turnaus oli hieno, ainakin jos vertaa ropeconin mukavintageen. Vielä kerran, jos joku pelaa kavuja vintagessa, voi samantien viiltää ranteensa auki kavupaskoillaan ja kuolla verenhukkaan. Olette ihmisjätettä. Hyi. Lopettakaa ensin vintage ja sitten itsenne.
Tähän väliin haluaisimme lisätä sen, että olemme sekaisin, ja kaikki nillittäjät voivat meidän puolestamme kuolla paskuuteensa.
Karri: "Mää en pelais stompya"
Vittu, WE HAVE A CAPTAIN. Vieläki se selittää kavuista, teemu korjaa: "hidden Gibbons on maailman huonoin kortti". Mä oon samaa mieltä.
Karri kertoo että Bargain on hyvä. CPT agrees. "jos mulla ois ollu tinkerin tai jarin tilalla ritual, ois tullu 100000 goboa ekallla vuorolla" -teemu
Pääkaupunnin Pelikerho on vakavasti sitä mieltä, että kavut on paskaa. Teemu selittää Karrille kavuista. Kuulemma ovat huonoja, oon sammaa mieltä. Kinnunen huutaa hunajaa ja konttaa lattialla. Hieno mies. Tarvitaan enää tuttu lesbopari ja ilta on täydellinen. Aamusta tulee raskas. Siihen tottuu ja turtuu. Tampereella aamu alkaa heti Rakkulan herättyä, jari on netissä, olli pelaa modoa. Vitun tampere, Tuomisen kari eksyi ropecon-reissullaan kuulemma tammerforssin koskeen. Pelastuspartio Ankronikka kertoo villiä huhua, että mies on elossa ja voi sekavan huonosti. Vitun kari, sua ootettiin vintaasiin byeksi. Saat nimen turmotuominen. Vainotkoon se sua seuraavat kaks viikkoa. Kuselle mars.
Sillä aikaa vintageposse jatkaa suolan tiellä. Nopanheittoa kannattaa kuulemma harjoitella, sillä vintaasin ihmeellisessä maailmassa sillä on oikeasti merkitystä toisin kuin jossain TEEKAKKOSESSA tai LEKASSA HERRANJUMALA. -teemu
Vaihtakaa mulle ne lekakortit, saatana. Tutorit mulle, kitoos.,
teemu: "se on sama ku laittas lekapakkaan holot, ku repis kaikki hampaat irti ja laittas kultahampaat tilalle". Kirjottaminen on käsittämättömän vaihkiaa. Apua. Nyt pitää lähtä johonki vitun mestaan. Toivottavasti siellä on lesboja.