Poromagia

Kirjoittaja Aihe: ilpon pelikoulu vol. 3 - Ancestral Recall on paska kortti  (Luettu 6556 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ilpo

Torstaisin on pääkaupunnissa caio-päivä. Eli mennään pelaileen caio-nimiseen raflaan korttia, kovat jätkät vintagea. Caiosta on tullut vuosien saatossa Suomen mtg-skenen kehto. Caiolaiset on vierailleet mm-kisoissa ja harjanneet helsinkiläisiä miten sattuu. Heti lajitteluhommista päästyäni läksin Caioon mehut takataskussa. Velipoika siellä jo ootteli Teron ja Parta-kinnusen kanssa.

Mulla on ensimmäinen menossa. Lämmintä. Pahaa. Vaikka lämmintä onkin, uppoaa hyvin. Nirsous kalijan suhteen ei kuulu mun paheisiin. Elikkä Ropeconin pakollinen partafoorumi-isku jäi toteuttamatta erinäisten syiden takia, vaikka Miininille sen lupasinkin. Kostan.

Pelattiin Teemun kanssa sarja eeppisiä ilpo smäsh -mirroreita. Voi persekarva tuota dekkiä. Tällä kertaa tuunaus oli mallia more bombs, more combo. Eli Tinker-Jar syötettiin nigerialaisille ja vuoron sai Teemun ehdottama Dark Ritual. Hetken aikaa mehulootaa selailtuani ja aamuista muisteltuani päädyin lisäämään Bargainin dekkiin, vaikka onkin paskempi kortti kuin Future Sight. Teemu oli laittanu Ritualin ja Rebin. Valkoreunasia Rebejä, hävetköön.

Conissa opittiin kantapään kautta, että ihmiset on vitun tyhmiä. Siis kaikki paitsi toginasut. Jos alkaisin listata ihmisten virheitä, se kestäis gigavuoden. Eli pistetään muutama highlight:

* kolmen manan null rod
* dci-reportteri ilman default-ilpoa
* grillaus ilman grillitasoa
* ichoridin pelaaminen ja erityisesti sen mainostaminen, in goes lol lkol u fail like no before
* MEDDLING MAGE HYI SAATANA MITEN PASKA VOI KORTTI OLLA
* Miksi tursot pelaa kavuilla, monomustalla, draftipakalla tai vastaavalla jörmöllä VINTAGETURNAUKSESSA?
* MEddling mage ja väärien korttien nimeäminen

Bargain oli perus-hyvä tänään. Kallista herkkua, aina aloituskädessä. Pelasin sen muutaman kerran, voitin. Haluaisin pelata Tepsiä, koska se voittaa pelejä mehukkaasti ja paljon. Onkelma vain on se, että se imasee Smäshiltä satanolla. Vaasalaiset on kuulemma homeperseitä.

Tunnelma oli herrasmiesmäinen kuten aina taistelijaparin tavatessa rintamalla. Patruunavyöt kiilsi, ammuslaatikot kolisi ja ilmapiiri oli rempseä. Jouduin ropeconin jälkeen uusimaan smokkini, kun mut kassitettiin ja peitettiin risuilla. Teemulla oli uusi, käyttämätön pari silkkihansikkaita, joita hän mielellään hyväili poskiaan vasten. Silinterihatut hipoivat diskopalloja, jotka eivät tilaan sopineet laisinkaan. Diskopallot olisi voinut korvata mahtipontisilla kristallisilla kattokruunuilla tai kynttilätelineillä, jonka kynttilöitä joku kaunis hoikkasäärinen sisäkkö olisi joutunut tuntitolkulla sytyttämään. Esa tykkää sisäkköpukuisista palvelijattarista. Friikki.

Palvelijani, iloinen neekeripoika afrikanmaalta ojensi dekkiboksini minulle. Avaan sen varovaisesti säilöntäkaasujen takia - kuulemma aiheuttavat syöpää jos jonkinlaista. Teemu kaivoi dekkinsä povitaskustaan ja irrotti kuminauhan hampaillaan. Vitun alkuihminen. Ja eikun mättämään. Teemu voittaa ekan pelin, Tero saa jonkun slaagin ja inisee. Mä voitan pari seuraavaa, Teron olo paranee heti. Joku bingopeli voitettiin huikealla ETW:llä, joka teki tähtitieteelliset NELJÄ goblinia.

Rikolan Make ilmoittaa että pahat pakat pelaa vain pahoja kortteja ja siksi niitä ei halua nähdä pudotuspeleissä. Ei oo turha mies Markkukaan. Markku ilmoittaa päivän faktan: [02:20] <@Rancid-> siin on vaan se ongelma että mä oon sysipaska pelaamaan

Jari aikoo tulla kyykyttään Oulun Legioonaa pelätyssä ja legendaarisessa Tosimies-turnauksessa. On miehen maksa kohta kovilla, kun alkaa kalibrointikausi. Oulussa kausi aloitettiin herra ties milloin. Tällä hetkellä mun kortinnostokyky on semmonen keskinkertainen. Viimehetken kisakunto saavutetaan korkean paikan leirillä, eli jossain päin Toivoniemeä.

Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.

Poissa ilpo

Vs: ilpon pelikoulu vol. 3 - Ancestral Recall on paska kortti
« Vastaus #1 : 24.08.07 - klo 08:11 »
Nälkä kasvaa syödessä... tai siis juodessa.

Tämän illan viimeiseksi jäänyt peli oli luokkaa huhhoijaa. Pelattiin arpapelibingoa ja määhän sen hävisin, kukas muukaan. Teemu mulligoi kuuteen, aloittaa pelin passaamalla vuoron. Nice start, shitface. No mä kostan ja pelaan Safiiri-sun. Teemu ei tee vieläkään mitään. Mä nostan Misdirectionin, jonka jälkeen käsi on mallia Ancestral Recall, Force of Will, mis-vitun-direction, sinisiä kortteja. Pelataanpa Ansku, sanoo neuvonantajani mielikuvitusmaailmasta. No enpä ois kortteja tarvinnutkaan, Teemullahan sattuukin olemaan tripla-force ja Mis-VITUN-direction ja kasa sinisiä kortteja. Justjoo. Sidetän seuraavissa peleissä Anskun suoraan ulos, eipähän tarvi hävitä pelejä siihen. Hieno peli, kun ei riitä Ancestral Recall tupla-backupilla. Siksi kannattaakin pelata Kavuja niin ei tuu pettymyksiä.

Mä keksin tällä viikolla alkaa hommaamaan kortteja turhaan formaattiin nimeltä "wannabe-vintage but don't have power9" eli legacy - nasuformaatti. Hommailin Ill-Gotten Gains -vehkeitä. Tutorit puuttuu, vaihtakee mulle. Tänä vuonna on muutama turnaus, jotka kiinnostaa mua: isomanaliigan legacy, vintage ja tosimies. Lekassa aattelin viuhutella comboa. Vintagessa mä en oo varma, pelaanko etes. Voisin antaa dekin Koomikolle lainaan ja coveroida turnauksen Koomikon selän takaa. Siitä tulis herkkua. Tosimies on loistava turnaus. Pari kantapään kautta opittua vinkkiä tosimieheen:

1) turnausta ennen ei kannata juoda isoa määrää virolaista pirtua.
2) turnausta ennen ei kannata juoda kilpaa kalijaa

Legacyssa mulla on voittosuunnitelma selvä. Muut pelaa Kavua, Kalaa tai Goblinia. Mä pelaan combolla ja pärjään.
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.

Poissa vodel

« Vastaus #2 : 24.08.07 - klo 09:28 »
Lainaus
Teemu oli laittanu Ritualin ja Rebin. Valkoreunasia Rebejä, hävetköön.

Aijai millainen etikettivirhe. Etelän porukalta tuollaisen voisi hyväksyäkin, mutta ei kyllä pohjoisen bling bling miehiltä.
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa Laava

« Vastaus #3 : 24.08.07 - klo 13:10 »
Tulepas nyt sitten vielä tanpereelle vähän treenaamaan wannabe-vintagea, hyvin ehtii vielä hommata wannabe-vehkeitäkin.
DCI Level 1 Judge

Ufojen kosminen viesti

Poissa kivi

• L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Ei tällä kuuhun mennä
« Vastaus #4 : 24.08.07 - klo 13:57 »
Taso on tippunut aavistuksen aiemmista kulttuurituotoksista ja toistoa on havaittavissa. Tosin Oulun pojat kyllä toistavat samaa käyttäytymiskaavaa aina joten miksi muuttaa toimivaa pakettia.

Ja kiitos, nyt ymmärrän miksi Anssi on paska.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa ilpo

« Vastaus #5 : 24.08.07 - klo 14:02 »
Sammuin eilen. Raskasta ottaa olutta työillan jälkeen.

On muuten jännä, että etelässä Ancestralia sanotaan anssiksi. Täällä on sanottu sitä aina anskuksi. Prefer ansku.

Poissa Nastaboi

« Vastaus #6 : 24.08.07 - klo 14:10 »
Ja allekirjoituksesi selvittää miksi.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa ilpo

Uutta settiä pelikouluun, warning: kiroilua
« Vastaus #7 : 25.08.07 - klo 00:51 »
Juoma maistuu taas. Kalijaa palanu ties kuinka monta pulloa

pelataan vintaasia, eli heitellään noppaa kilpaan parta vastassa. hövisin ekan 1-11 vitun homo
9-10 vittu. se oli paskaa, ois pitänyu olla holonoppa. Huijausta. juon kailijan kostoksi

Täällä on oulun kovat naamat kehässä. Tunnelma tiukka ku neitsyt lesbo. Hieno nainen. Joku topdekkas willin ja voitto. Se oli karri teemua vastaan. Kehän miehet: Niskala timo, partakinnunen, teemu, visa, karri, meikä. Eli hyvin menee.  Uus turnaus. Taas sama homo vastassa, leikkais ees parran niin kehtais pitää silmiä auki. Pairingsit uusiksi teemua vastaan. Eli bye.

1-0

Homo heittää vittu KAKSKYMMENTÄ heitän 15 1-1.  MITÄ VITTUA TAAS SE HEITTÄÄ PÖLJIÄ. 19! HEITÄN OBV 17.

KUNNON VINTAGEPRO OSAA HEITTÄÄ NOPPAA. OPETELKAA LAPPEEN RANTALAISET JA MUUT HINTTARIT. -teemu

Lisää olutta. Kalijaa. Nyt.

Karri analysoi vintaasia, kuulemma musta noppa voittaa keltasen. Hieno formaatti tämä. Kolmas kiekka. Visa vastassa. Juon siis valmiiksi. En häviä vaikka yrittäisin. Tosin Visku on enemmän kännissä ku mä, se johtaa siis.

ilpo: HÖ. HOMO.

ilpo: HOMO, VOITTO VOITTO VOITTO VOITTO 4-3 VOITYTO

Voitin Visan heittämällä NELOSEN. Mestari is back. Karri voitti turnauksen. Neekeri.,

KA LI JAA

Kinnunen puhuu penikoista joiden sydämessä asuu neekeri. Mitä vittua?

Selvitettiin täällä, että Karri osaa sittenkin vintaasin salat. Heitetään noppaa niinku

Pakkalistat:

Teemu:

56 Gush
1 Ansku, ei anssi saatanan tsadilaiset
1 Time Walk
1 ETW

Visa:

55 Island
1 Domineer
4 FoW

Ilpo:

1 Quirion dryad
4 opt
4 cantrip
5 paska
6 kavu
7 tuuba
8 hyi saatana
9 lesbo
sun

Karri:

4 Smash
4 Mindless Automaton, se on parempi kuin karri, karri on oikeasti aika huono
Ž4 Workshop
4 Ancient tomb
ja ilpo smash -vehkeet, eli autowin

YTY:

Randomstäksi, automaatti 0-3

Kinnunen:

59 duress
1 mox jet
1 lol lkol

Turnaus oli hieno, ainakin jos vertaa ropeconin mukavintageen. Vielä kerran, jos joku pelaa kavuja vintagessa, voi samantien viiltää ranteensa auki kavupaskoillaan ja kuolla verenhukkaan. Olette ihmisjätettä. Hyi. Lopettakaa ensin vintage ja sitten itsenne.

Tähän väliin  haluaisimme lisätä sen, että olemme sekaisin, ja kaikki nillittäjät voivat meidän puolestamme kuolla paskuuteensa.

Karri: "Mää en pelais stompya"

Vittu, WE HAVE A CAPTAIN. Vieläki se selittää kavuista, teemu korjaa: "hidden Gibbons on maailman huonoin kortti". Mä oon samaa mieltä.

Karri kertoo että Bargain on hyvä. CPT agrees. "jos mulla ois ollu tinkerin tai jarin tilalla ritual, ois tullu 100000 goboa ekallla vuorolla" -teemu

Pääkaupunnin Pelikerho on vakavasti sitä mieltä, että kavut on paskaa. Teemu selittää Karrille kavuista. Kuulemma ovat huonoja, oon sammaa mieltä. Kinnunen huutaa hunajaa ja konttaa lattialla. Hieno mies. Tarvitaan enää tuttu lesbopari ja ilta on täydellinen. Aamusta tulee raskas. Siihen tottuu ja turtuu. Tampereella aamu alkaa heti Rakkulan herättyä, jari on netissä, olli pelaa modoa. Vitun tampere, Tuomisen kari eksyi ropecon-reissullaan kuulemma tammerforssin koskeen. Pelastuspartio Ankronikka kertoo villiä huhua, että mies on elossa ja voi sekavan huonosti. Vitun kari, sua ootettiin vintaasiin byeksi. Saat nimen turmotuominen. Vainotkoon se sua seuraavat kaks viikkoa. Kuselle mars.

Sillä aikaa vintageposse jatkaa suolan tiellä. Nopanheittoa kannattaa kuulemma harjoitella, sillä vintaasin ihmeellisessä maailmassa sillä on oikeasti merkitystä toisin kuin jossain TEEKAKKOSESSA tai LEKASSA HERRANJUMALA. -teemu

Vaihtakaa mulle ne lekakortit, saatana. Tutorit mulle, kitoos.,

teemu: "se on sama ku laittas lekapakkaan holot, ku repis kaikki hampaat irti ja laittas kultahampaat tilalle". Kirjottaminen on käsittämättömän vaihkiaa. Apua. Nyt pitää lähtä johonki vitun mestaan. Toivottavasti siellä on lesboja.

Poissa Traviantor

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Oikeesti kuka nää lukee? Ajan tuhlausta...
« Vastaus #8 : 25.08.07 - klo 01:40 »
Oli kyllä hauskaa luettavaa, en voi kieltää.

Poissa ilpo

VAASALAISET ON HOMEPERSEITÄ
« Vastaus #9 : 25.08.07 - klo 02:06 »
Kolmas kerta putkeen toden sanoo, kuulemma vaasalaiset on oikeesti varmasti pettymään. Eiketäänsinne  tuu himassa ne vaan istuu. vaasalaiset on homeperseitä.

Katomme peiliestä vaaslasiet on homeprseitä

.

Ykköskamat on sandaalit ja shotrsit. moro. Klamydia rokkaa Dallas on paska sarja.-

Klamydia laulaa makkaroista, vittu yäk. Saksa on paska maa. Keikkalista on seuraavanlainen

Saksaan!

Me mennään saksaan

Dokamaan
Koheltaan
Juomaan kalijaa!
Helsinki 5-0

Vintagea 4-01-1 111
Helppoja vastuksia. Esa. Bye

Olli, make, jartsa, Tanpere, paskaa kaikki. mä heitän niitä kivlillä ja saksalla. Makkaraa suoleen moro. Vahingossa vaasa soi taas. Seitsemättä kertaa. Homeperseitä. PERSEESEEN

Klamydia soi ja lujaa. E i voi tajuta tätä settiä, sopii kalijaan ku nyrkki sinne ja tänne. En ymmärrä. JUuon siis juon. Carpe diem, juo lisää tai kuole. Visa heiluttaa Warhammeria, tölkit kolisee. Viusa ei tajua, kukaan ei tajua. Visa haluaa viinipullon perseeseen. Teemu kertoo, miten isketään naiset. Laitetaan hyvää ruokaa, kokataan ja leikitään kokkia. Sitten laitetaan Klamydia täysille ja perseeseen psrseeseern ja perseeseen. Naiset tykkää.

TURPA KII MÄ  OON PELTI KII
turpa kii mä poon pelti ki
TURPA KII MÄ OON PELTI KII TÄNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN
KLA
MY
DI
A

Meininki on kovaa ja musa kovempaa. Klöamydia on poikaa. Kosketus kertoo insestistä, eli joka pojan toiveesta. Kukapa ei isona haluais nussia pikkutyttöjään. Karri laattaa ja pyyhkii seinää paperilla. Raskasta. Tosi raskasta. Juon. Muut nauraa karrille. Hieno kerho. Kosketus. Ladatkaa. Yuutuube.com. Kattokaa.

#"paras kännibandi mitä on skeksitty. "

Poissa ilpo

« Vastaus #10 : 25.08.07 - klo 02:28 »
Muisteltiin tässä viime pikkujouluja:
http://www.delfi.ee/archive/article.php?id=14769036&categoryID=120&ndate=1168531151

Hieno meiniinki.,

Poissa ilpo

Perseellinen pelimerkkejä
« Vastaus #11 : 25.08.07 - klo 04:55 »
http://fi.wikipedia.org/wiki/Viivyttely

Teemu sammui. Keksittiin hyvä läppä ja alettiin tunkea pelimerkkejä sen perseeseen. Hieno harrastus. Nyt se homo heräs eikä huomannu koko juttuakaan.

[25:04:52] <Visa^>  teemun perse on väljää mallia
[25:04:53] <Visa^> "Tämä on niin helppoa, voi laittaa vaikka kolme kerralla" - Kinnunen

Teemu kerkes olla tässä välissä jo nanosekunnin hereillä ja löysi housuistansa puolisen tuhatta pelimerkkiä.

Poissa ilpo

maailman paskin pajatso
« Vastaus #12 : 25.08.07 - klo 05:14 »
Teemu heräs noin 1240 pelimerkkiä housuissansa. Oispa kamera. Teemu ei tykänny meidän pajatsopelistä, kun tungettiin jatkuvasti sammuneen teemun housuihin lisää chipsejä, kun ei oo muutakaan tekemistä. Lattialata kuuluu pelimerkkien kilinää. Hieno asia.

Kassitetaan Karri.

Apua

Ilari Vallivaara heräs ja kapusi Teemun viereen. Mitä vittua tääl ätapahtuu? Kertokaa joku! Teemu räpikö: "hylätkää sänky" kuuluu vierestäni, klo 04:45.  mitä vittua.

Poissa Laava

« Vastaus #13 : 26.08.07 - klo 12:39 »
Kyllähän se vähän harmitti ettei päässyt coniin byeksi. Mutta ei vain kyennyt, kiitos humalatilan ja sen tiedostamisen, että yöksi täytyi ehtiä töihin. Turvaan jäivät vähäiset Seinäjoen naskeilta ryövätyt mehuratingit.
DCI Level 1 Judge

Ufojen kosminen viesti