Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Ninth Editionin foili Yawgmoth Demon  (Luettu 7828 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Dark Knight

Ninth Editionin foili Yawgmoth Demon
« : 29.10.07 - klo 11:10 »
Olen etsiskellyt kyseistä korttia tuloksetta kauan nähdäkseni, miltä se näyttäisi kiiltävänä. Voisiko joku foorumilainen antaa minulle sivun tai parhaimmassa tapauksessa videon, josta voisin katsella kyseistä korttia. Olisin vielä kiitollisempi, jos joku varta vasten lähettäisi minulle kuvia tai vaikkapa videopätkän, jossa esiteltäisiin YD:n kiiltävyyttä.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa Omnicun

Vs: Ninth Editionin foili Yawgmoth Demon
« Vastaus #1 : 29.10.07 - klo 16:24 »
Olen etsiskellyt kyseistä korttia tuloksetta kauan nähdäkseni, miltä se näyttäisi kiiltävänä. Voisiko joku foorumilainen antaa minulle sivun tai parhaimmassa tapauksessa videon, josta voisin katsella kyseistä korttia. Olisin vielä kiitollisempi, jos joku varta vasten lähettäisi minulle kuvia tai vaikkapa videopätkän, jossa esiteltäisiin YD:n kiiltävyyttä.

Siis mitä ihmettä?
Voi olla vähän turha kysymys, mutta minua ainakin kiinnostaisi tietää miksi haluaisit nähdä sellaisen?
Eiköhän kaikki foilit ole suunnilleen samalla tavalla foilattuja.
Vai epäiletkö että 9-edikan foil Yawgmoth Demoneissa olisi yleensäkin jokin bugi? Vai mitä tässä niinkun on taustalla?  :)

Poissa Dark Knight

« Vastaus #2 : 29.10.07 - klo 16:34 »
Taustalla on se, että olen rakentamassa ysin Yawgmoth Demonin ympärille pakkaa, mutta kuulun niihin ihmisiin, jotka eivät pidä valkoreunaisuudesta. En myöskään pidä foileista, mutta ajattelin kokeilla jotain uutta ja tehdä uuden pakkani sankarista kiiltävän, koska tällöin saan kortista mustareunaisen. Ongelma on se, että mikäli foilipinta ja foilaus ovat jotenkin huonoja enkä pidä niistä, niin tällöin pitäydyn valkoreunaisissa versioissa. En nimittäin halua hankkia itselleni turhaan foili Y-demoneita ja haluankin saada nyt ensin varmistuksen kortin ulkonäöstä ennen varsinaista hankkimista. Ei mitään tämän kummallisempaa.
Tässä vaihtolistani:

Poissa JunioRcmf

« Vastaus #3 : 29.10.07 - klo 16:41 »
Mustareunaisena kortti näyttää suunnilleen tältä:

Valitettavasti tuo SCG:n foili versio ei oikein näytä kiiltävältä, mutta mustareunaisuuden se kyllä tarjoaa.

Edit: Voit tietysti koittaa hommata venäjänkielisen version, joka on myös bb mutta ei kiillä.

Poissa Nastaboi

« Vastaus #4 : 29.10.07 - klo 16:42 »
Näyttää mustareunaiselta ainakin minun silmiini.

Jos jollakin sattuu kiiltävä demoni olemaan, on hänelle pienempi vaiva lähettää se sinulle tarkasteltavaksi kuin kuvata siitä video ja ladata se Youtubeen. Etenkin kun kyseessä on kortti, josta sekä valkoreunainen että foilattu versio ovat täysin arvottomia, joten vaihtamalla yhden testimielessä ~ilmaiseksi et voi menettää hirveästi.
« Viimeksi muokattu: 29.10.07 - klo 16:44 kirjoittanut Nastaboi »
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Thaurwylth

• Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
« Vastaus #5 : 29.10.07 - klo 16:48 »
Etenkin kun kyseessä on kortti, josta sekä valkoreunainen että foilattu versio ovat täysin arvottomia,

Näin on. Jopa partahintaisessa nettikaupassa kiiltoversio maksaa vain $3, eli vähän yli 2 euroa.

Poissa kivi

• L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Ei tällä kuuhun mennä
« Vastaus #6 : 29.10.07 - klo 17:45 »
Minulta lähtee kiinaa puhuva alkuperäiskuvallinen ja mustalaitainen demooni kokonaisedulliseen hintaan jos kiinnostaa.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Dark Knight

« Vastaus #7 : 31.10.07 - klo 15:49 »
Kiitos, mutta ei kiitos. Pysyn edelleen tuossa englantilaisessa ysin kiiltävässä Yawgmoth Demonissa kivi. Hyvä huomio muuten Nastaboi. Toisaalta ajattelin näin yleisesti vain kysyä, että jaksaisiko kukaan olla niin kiltti, että näkee vaivaa noiden kuvien ja/tai videon lähettämisessä minulle. Jos kukaan ei ilmoittaudu vapaaehtoiseksi, niin täytyy sitten metsästää vaihtojen yhteydessä noita demoneita.
Tässä vaihtolistani:

Poissa mahonen

« Vastaus #8 : 01.11.07 - klo 17:18 »

Poissa Dark Knight

« Vastaus #9 : 02.11.07 - klo 09:52 »
Aaah! Se on niin kaunis! Kiitos mahonen. Kiitos oikein paljon!
Tässä vaihtolistani: