Kortti ei todellakaan ollut lähtiessä niin huonossa kunnossa kuin kerroit.
No jos sä haluut ottaa ton mun viestin noin kirjaimellisesti niin anna mennä. Emmä ihan turhaan siinä käyttäny noin montaa lieventävää sanaa.
Siis ei kukaan varmasti olekaan kävellyt sen päällä, vaan siinä olevat naarmut ovat hiukan samankaltaisia.
Haluaisinkin nähdä sen kortin. Onko sinulla mitään mahdollisuutta skannata/kuvata kyseistä korttia?
Ja mitäköhän hyötyä siitä olisi? Mähän voisin skannata vaikka kuinka raiskatun kortin ja väittää sitä sun lähettämäks.
Olen myös kysellyt kortin kansiossani nähneiltä mielipidettä kortista ja he eivät olleet samaa mieltä siitä sinun kanssasi. Se on kyllä tosi että kortilla on pelattu.
Mä en oikeen usko, että sun kaveris muistavat, missä kunnossa sun kaikki korttis on.
Korttien kunnosta puhuttaessa sinun arvio Sharpshooterin kunnosta (Ex) osui kyllä yläkanttiin.
No se taas riippuu ihan siitä, että mistä niitä kuntomäärityksiä kattoo ja miten niitä tulkitsee. Ainakin mun mielestä ex on jo selvästi pelatun näköinen.
Miksi muuten otit asian puheeksi vasta nyt etkä kaksiviikkoa sitten jolloin vaihto tapahtui?
Muistaakseni lähetinkin topicciisi viestin, johon et sitten viitsinyt vastata.
Ja mikset sä ilmottanu, että se kortti ei oo nm?
Ja DogMeatille: Onko tässä joku muka edelleenkään vaatinut jotain hyvityksiä?