Poromagia

Kirjoittaja Aihe: gilded draken kopiointi  (Luettu 4109 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pyhimys

gilded draken kopiointi
« : 26.03.05 - klo 09:51 »
jesh,

Pöydässä mulla on gilded drake, pelaan kiki-jikin. Kopioin draken ja tällä tokenilla otan vastustajalta creaturen. Tuhoutuuko gilded drake-token turnin lopussa? Vai resolvaako token sacrifice-pakko, kun en enää tokenia omista?
tai entä:
Mulla on pöydässä kiki-jiki, ja vastustajalla kokusho. Pelaan gilded draken, kopion sen kikillä. Joten saanko kokushon alukuperäisellä drakella ja kopiolla alkuperäisen takaisin?

Peace,

http://www.mtfinland.com/forums/viewtopic.php?p=52055#52055

Poissa duracel

gilded draken kopiointi
« Vastaus #1 : 27.03.05 - klo 09:04 »
Kiki-Jiki käskee sinua uhraamaan (sacrifice) tokenin. Koska se ei ole enää sinun, et voi näin tehdä ja mitään ei tapahdu. Vastustajasi saa pitää Drake-tokenin.

Ja voit tehdä niin kuin toisessa kysymyksessä haluat, mutta siinäkin siis Drake-token jää vastustajalle peliin.

Gilded Drake: {1U} |Creature -- Drake| 3/3. Flying / When Gilded Drake comes into play, choose one -- sacrifice Gilded Drake; or exchange control of Gilded Drake and target creature an opponent controls. If you can't make the exchange, sacrifice Gilded Drake. This ability can't be countered. (This effect doesn't end at end of turn.) US-R

Kiki-Jiki, Mirror Breaker: {2RRR} |Legendary Creature -- Goblin Shaman| 2/2. Haste / T: Put a creature token into play that's a copy of target nonlegendary creature you control. That creature token has haste. Sacrifice it at end of turn. CHK-R

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Nox

Vs: gilded draken kopiointi
« Vastaus #2 : 18.12.07 - klo 16:52 »
Tähän vielä uusi kysymys:

Pelaan Gilded Draken ja targetoin vastustajan Firewake Sliveriä. Vastustaja uhraa sliverin alta ja draken ability counteroituu, mutta vaihtaako drake omistajaa?

Poissa duracel

Re: gilded draken kopiointi
« Vastaus #3 : 18.12.07 - klo 17:17 »
Draken abilitya ei voi counteroida, mutta koska sen resolvatessa vaihtoa ei voi tehdä, pitää Drake uhrata.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Nox

« Vastaus #4 : 18.12.07 - klo 17:25 »
Aa juu en lukenut korttia loppuun asti. Essentialista katselin kortin arvosteluita ja joku oli siellä kirjoittanut ettei tuota draken abilityä voi stiflata mutta minusta sen voi, kun kerran se on when alkuinen. Tarkennusta siis stifle kyssään.

Poissa Polari

« Vastaus #5 : 18.12.07 - klo 17:29 »
Voi siihen toki Stiflen pelata, mutta jos luet vielä vähän pidemmälle niin huomaat lauseen This ability can't be countered.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)