Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Mistbind Clique sekä Denizen of the Deep  (Luettu 3185 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa diller

Mistbind Clique sekä Denizen of the Deep
« : 04.12.07 - klo 14:04 »

Terve,

Taas ollaan parin kysymyksen äärellä. Ensimmäinen ei ihan sovi tänne mutta kuitenkin.

1. Mistbind Clique täppää kaikki vihollisen ländit, mutta eikö vihu voi tätä ennen täpätä ikäänkuin "vastauksena" itselleen tarpeeksi ländejä tai vaikka pelata spellin/spellejä? Voiko Mistbind Cliquella täpätä kaikki vihun ländit vihun oman vuoron alussa ilman että vihu sille mitään voi?

2. Tää on ihan peruskauraa mutta vaatii kuitenkin varmistusta, on minun vuoroni, minulla on pöydässä 3/3 otus, vastustajani pelaa otukselleni Terrorin, voinko vastauksena tähän pelata Denizen of the Deepin ja täten pelastaa 3/3 otukseni tuhoutumiselta?

3. Tämä varsinkin on ihan peruskauraa, mutta mikä on aikaisin vaihe jossa vastustajani voi pelata spellin/abilityn minun vuorollani? Voiko vastustajani pelata spellin vastauksena omaan land-droppiini?

Poissa Polari

Vs: Mistbind Clique sekä Denizen of the Deep
« Vastaus #1 : 04.12.07 - klo 14:27 »
1. Mistbind Cliquen abilityyn voi vastata kuten mihin tahansa muuhunkin triggered abilityyn, vaikkapa ottamalla manaa pooliin tai pelaamalla instantteja. Et voi tehdä tätä "ilman että vihu sille mitään voi". Mana burn kuitenkin tapahtuu aina phasen lopussa, eli jos pelaat Cliquen upkeepissä ja vastus ottaa manaa pooliin, se burnaa ennen main phasea.

2. Et voi (ainakaan ilman Vedalken Orreryä, Teferiä tai jotain vastaavaa).

3. Untap stepin jälkeen, upkeep stepin alussa. Landin pelaamiseen ei voi vastata.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)