Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Sepon T2 Fungus  (Luettu 7308 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Palava Seppo

Sepon T2 Fungus
« : 08.12.07 - klo 21:15 »
Terve!

Tässä ois mun T2 FunGus:

8x Swamp
7x Forest
4x Llanowar Wastes
3x Gemstone Mine
1x Pendelhaven

4x Sporesower Thallid
4x Thallid Germinator
4x Psychotrope Thallid
4x Deathspore Thallid
4x Thelon of Havenwood
4x Thallid

3x Gaea's Anthem
2x Sudden Death
4x Nameless Inversion
4x Strength in Numbers

SIDEBOARD:

3x Krosan Grip (enchanment / artifact tuhoa)
4x Deathmark (G / W deckiä vastaan)
4x Shriekmaw (non-black / artifact deckiä vastaan)
2x Sudden Death (counterointi deckiä vastaan)
2x Thelonite Hermit (Controll / non-sapro deckiä vastaan)

Tarkoituksena on siis kerätä Thallideille paljon Spore kounttereita, pelata Thelon of Havenwood, voimistaa vähän ja hyökätä kaikilla. Ja sit myös tuhota vastustajan kretuja!!!

Pistäkää kommentia tulemaan!  ;D
« Viimeksi muokattu: 10.05.08 - klo 11:49 kirjoittanut Palava Seppo »
''Veljeni sanoo että se on Thallid, mutta minä kutsun sitä Sliveriksi.''
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=33911.0

Poissa Hangover

Vs: Sepon T2 Fungus
« Vastaus #1 : 09.12.07 - klo 12:07 »
Olisko Overwhelm tai Overrun mitään tähän pakkaan.

Poissa JunioRcmf

« Vastaus #2 : 09.12.07 - klo 12:54 »
Olisko Overwhelm tai Overrun mitään tähän pakkaan.
Eikös Garruk Wildspeaker olisi lähes suoraan kumpaakin parempi?

Edit: Nuo muut ehdotukset tippuivatkin, kun huomasin, että kyseessä on T2 buildi...

Poissa Palava Seppo

« Vastaus #3 : 04.05.08 - klo 21:19 »
Upp!

Sideboard lisätty ja pakassa pieniä muutoksia!

Poissa Palava Seppo

« Vastaus #4 : 10.05.08 - klo 10:19 »
Kommentoikaa!

Onko toi Sideboard hyvä??

Poissa Juho1992

« Vastaus #5 : 10.05.08 - klo 11:22 »
Terror---->Shriekmaw eli pelaa mieluummin mawia kuin terroria sidellä

Poissa Laukkanen

« Vastaus #6 : 14.05.08 - klo 11:12 »
Itse heittäisin deathmarkit helkuttiin ja korvaisin ne terroreilla. En ole vielä oivaltanut millä periaatteella deathmark olisi parempi kuin terror, joku voisi selittää. Deathmark on yhden maksava sorcery joka tappaa vain kahdenlaisia ukkoja, terror on vain kaksi maksava instant joka tappaa kaikkia paitsi kahdenlaisia ukkoja.. edit: ja deathmarkiin voi jopa regeneroida..

Ja kun kasuaalisienistä kerran on puhe, voisi yrittää ympätä kaikkien sienten ISOISÄN dekkiin jollain konstilla, en kylläkään tiedä miten tuon saisi pelatuksi kun en vielä tunne typen kortteja kovin hyvin.
« Viimeksi muokattu: 14.05.08 - klo 11:19 kirjoittanut Laukkanen »

Poissa Dreamer Insane

« Vastaus #7 : 14.05.08 - klo 11:20 »
Deathmarkkihan on sidekama, joka nakataan sisään pakkaan kun tiedetään että vastaan on tulossa vihreää tai valkoista.

Poissa Laukkanen

« Vastaus #8 : 14.05.08 - klo 11:22 »
Deathmarkkihan on sidekama, joka nakataan sisään pakkaan kun tiedetään että vastaan on tulossa vihreää tai valkoista.

Et vastannut kysymykseeni.. Miksi deathmark olisi siinä(kään) tapauksessa muka parempi kuin terror?
« Viimeksi muokattu: 14.05.08 - klo 11:33 kirjoittanut Laukkanen »

Poissa Polari

« Vastaus #9 : 14.05.08 - klo 12:40 »
Koska Deathmark maksaa puolet vähemmän, tappaa ihan samat äijät kuin Terror niissä matchupeissa missä se tulee sisään, ja bonuksena osuu Doraniin?
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Palava Seppo

« Vastaus #10 : 15.05.08 - klo 20:40 »
Vai oisko Primal Rage kenties Strength in Numberssia parempi??

Poissa Laukkanen

« Vastaus #11 : 15.05.08 - klo 22:17 »
Minun on myönnyttävä aikaisempiin ehdotuksiin, 2-3 garruk,the wildspeakeria tai jos se on liian hankala hankkia niin sitten sama määrä overrun:eja korvikkeeksi. Lisäksi vapautuu tilaa esim. Jollekin landinhakuspellille, ylimääräiselle ukolle tai vastaavalle. Gatherer on juuri nyt poissa toiminnasta joten en voi selailla lisää sopivia ehdotuksia.

ps. Deathmark ei esimerkiksi osu treetop villageen. Doraniin osuminen onkin varmaan kortin ainoa hyvä puoli.

Poissa Farseer

« Vastaus #12 : 16.05.08 - klo 06:57 »
ps. Deathmark ei esimerkiksi osu treetop villageen. Doraniin osuminen onkin varmaan kortin ainoa hyvä puoli.

Huoh, mikä siinä kestää tajuta että se on manan halvempi kuin Terror. Et sinäkään varmaan pelaisi Dark Banishingia Terrorin yli vaikka sillä saakin hajoitettua Phyrexian Ironfootin.

Sideboard on olemassa sitä varten että vastustajan Tarmogoyfit kuolevat samalla vuorolla kuin Thallidit lisääntyvät entisestään, jos kyse olisi main deck-valinnasta niin Terror olisi parempi.

Itse pakkaan laittaisin joko toisen Pendelhavenin tai neljännen Gaea's Anthemin, molemmat ovat todella hyviä mutta eivät toimi yhdessä. Pois vaikka 1 Germinator tai 1 Strength in Numbers.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa zoukka

« Vastaus #13 : 16.05.08 - klo 08:23 »
Suosittelen noita Overruneja. Yleensä se on kanttuvei kun on joku viisikin ukkoa pöydässä.

Thelonite Hermitejä pelaisin itse muutaman mainissa. Vaikka yksi Thelon ja Strength in Numbers pois.

En tiedä onko kukaan koskaan kokeillut Grave Pactia funguksessa, mutta luulisi hävittävän aggrot aika tehokkaasti?

Poissa Palava Seppo

« Vastaus #14 : 16.05.08 - klo 16:40 »
Suosittelen noita Overruneja. Yleensä se on kanttuvei kun on joku viisikin ukkoa pöydässä.

Minkä tilalle?? Strength in Numberssejen?? Ainoo huono puoli siin on et aina ei oo sitä 3 Forestii.. mutta, kyl se varmaan ois parempi ku Primal Rage, vai mitä mieltä ootte??

Poissa Laukkanen

« Vastaus #15 : 16.05.08 - klo 23:23 »

Minkä tilalle?? Strength in Numberssejen?? Ainoo huono puoli siin on et aina ei oo sitä 3 Forestii.. mutta, kyl se varmaan ois parempi ku Primal Rage, vai mitä mieltä ootte??

Niin, vaikkapa strength in numbersien. Hypoteettinen kysymys. Sinulla on vaikka viisi 1/1 thallidia pöydässä. Minkä vaihtoehdon valitsisit.
neljä 1/1 thallidia plus yksi 6/6 tramplaaja (joka saattaa törmätä vaikkapa vastustajan terroriin  ;) )
vai
viisi 4/4 tramplaajaa.

1*4 + 6= 10 damagea
5*4 = 20 damagea

Overrun on kieltämättä kallis manassa, mutta se on vastustajan lopetuskortti ja niitä voi olla sen 3-4 pakassa, varsinkin kun muu osa dekistä näyttäisi olevan mukavan halpaa. (Garruk on kuitenkin parempi kuin overrun, mutta todennäköisesti aika kallis hankkia)

« Viimeksi muokattu: 16.05.08 - klo 23:34 kirjoittanut Laukkanen »