Jaahas, jaahas. Täällä on kaikenlaista huulta heitetty. Tämän pakan ei tarvitse olla mikään voiton tunto perseessä tehty.
Koboldit on vaan niin kivoja, mutta Overlordit maksavat vielä meikäläisen budjetille liikaa. Taisin jo mainita että Taskmasterit ovat ainoita ketkä voin poistaa. Eikä pakkaan sitten ole tulossa muita otuksia kuin koboldeja, joten Warrensit saa unohtaa.
Henkilökohtaisesti itse kannatan yksivärisiä pakkoja henkeen ja vereen. Monivärisiä saa ehdottaa, mutta niiden pitää olla aika pirullisia kikkoja että minä niistä tykkäisin. Etenkin semmoinen ehdotus, että pidetään koboldit kun ovat ilmaisia mutta kaikki muu toisenväriseksi on jotain ihan älytöntä. Punaisella mennään, vihreälle näyttäisin vihreää valoa. Mustalle tiukka eijeijei. Koitetaan välttää semmoisia "josset voita olet paska" -kikkoja, kiitos?
Olisi varmaan aloitusviestiin pitänyt listätä, että tää on kaveriporukan Legaceihin tehty. Yhtäkään Chalicea ei joukosta löydy, yms. Pahoittelen, jos jotakuta kismittää kun en aikaisemmin maininnut, mihin tämä tulee. Ehdotukset ovat toki kaikki hyviä, Tendrileillä ajellaan helposti voittoon ja rituaaleilla ja willeillä tehdään hauskaa, mutta itse en henk.koht. pidä niistä. (Tosin yksi kaveri vieläkin sinnikkäästi peluuttaa neljää Demonic Tutoria pakassaan - kohta täytyy jakaa fyysistä väkivaltaa)
Elikkäs, annetaan vähän suuntaa millaisia temppuja saa ehdottaa:
- Mahdollisimman vähän otusten poistoa
- Vihreän kanssa splashaus käy, muut ei
- Ei muita otuksia pakkaan
- Storm -kikka edelleen pakan ykkösvoittokeino