Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Betan kortit..  (Luettu 5153 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa matsku

Betan kortit..
« : 30.12.07 - klo 16:24 »
Kun tein tuota ostolistaa aiemmin tuonne ja porukka kritisoi hintojani, niin palautteessa tuli vaan että hinnat pitäisi hinnoitella MOTL:in ja starcitygamesin mukaan.
Niin kysympä tässä seuraavista BETAN korteista ihan esimerkkinä:

Eli siis teidän sääntöjen mukaan (tällä foorumilla) Royal Assasinin voisi halvimmillaan saada joltain 24 eurolla?? (katsoin hinnan MOTL:ista). Hinta SCG:ssä oli 68e.
ja esim. Betan Dark Ritualista 4,40e??

Aika jännät hinnoittelut täällä, tai sitten hinnat ovat muuttuneet roimasti viimenäkemältä..

Poissa Laava

Vs: Betan kortit..
« Vastaus #1 : 30.12.07 - klo 16:41 »
Nyt olet ymmärtänyt hieman väärin. Foorumin säännöissä ei sanota mitään siitä, kuinka kortit tulisi hinnoitella. Kyseiset linkit annettiin sinulle vain esimerkiksi, että saisit jotain tolkkua hintoihisi. Suurin osa käyttäjistä täällä leikkii vain t2 korteilla, joihin motlin hinnoittelu käynee ihan hyvin. Betan kortteja on kuitenkin Suomessa vähän liikkeellä (ei kannata hirveästi pistää toiveita niiden löytämiseen täältä), mikä näkyy sitten hinnoissakin, B rituaalia et tule tuohon hintaan saamaan. Jos betaa mielit, kannattaa siirtyä ebayhin.

Täällä siis ei ole mitään suoraa hinnoittelua olemassa. Tällä osiollakin pohditaan lähinnä näiden harvinaisempien korttien arvoja, eli betat sun muut ja t1-käypät foilit.
DCI Level 1 Judge

Ufojen kosminen viesti

Poissa KukistajA

« Vastaus #2 : 21.01.08 - klo 12:15 »
Pahoittelen vastausta hieman vanhempaan postiin, mutta toimikoon esimerkkinä muillekin.

Eli siis teidän sääntöjen mukaan (tällä foorumilla) Royal Assasinin voisi halvimmillaan saada joltain 24 eurolla?? (katsoin hinnan MOTL:ista). Hinta SCG:ssä oli 68e.
ja esim. Betan Dark Ritualista 4,40e??

Itse en maksaisi betan royal assassinista edes kymppiä, koska itse kortti on pelikelvotonta jätettä, enkä satu tietämään ketään mehumestaria joka keräisi betan settiä. Betasen dark ritualin hinta taasen on huomattavasti korkeampi (jopa kokosuomessa, koska jossain siellä porojen keskellä sijaitsee Oulu) kun 5$. MOTL on hyvä renki mutta varsin kehno isäntä, varsinkin kun mennään harvinaisempiin (vanhempiin) kortteihin. Se on ainoastaan listaus Ebayssa myynnissä olleista korteista niillä hinnoilla millä kaupat ovat sulkeutuneet joissa on ollut vähintään yksi huuto. Tarkastellessamme keskihintaa (~9$), voidaan päätellä että tällä neljällä taalalla saa suhteellisen pahasti penetraatiota ottaneen yksilön. Uusissa setteissä hinta yleensä muodostuu lähestulkoon minteistä korteista, jolloin kunnon aiheuttama vaikutus hintoihin poistuu. Betan tapauksessa taas liikenteessä on hiomapaperina käytettyjä kortteja, gem minttejä, ja kaikkea siltä väliltä. Tämä luo tietenkin vaihtelua hintoihin kun jokainen kortti on yksilö. Vanhoissa korteissa hyvä oletus on, että keskihinnalla saa keskikuntoisen kortin, joka on suunnilleen EX-. Antamasi hinta on kärjistetysti alin hinta jolla kyseistä korttia on saatu kaupaksi, tässä tapauksessa se siirtynee asteikolla lähemmäs "hiomapaperia".

Suosittelen lukemaan Thaurwylthin artikkelin aiheesta osoitteessa: http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=15002.0
Allekirjoitus näkyy vain MtgSuomi Premium™ -jäsenille.

Poissa Rancid-

« Vastaus #3 : 21.01.08 - klo 14:18 »
Itse en maksaisi betan royal assassinista edes kymppiä, koska itse kortti on pelikelvotonta jätettä, enkä satu tietämään ketään mehumestaria joka keräisi betan settiä.

Mä satun: ilpo. Tosin Joonaskaan tuskin antaisi Assassinista paria kymppiä. Ruman foilidamnaation tosin voi tsägällä saada. ;)
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.