Poromagia

Kirjoittaja Aihe: poltto dekki  (Luettu 5585 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Daros

poltto dekki
« : 05.01.08 - klo 19:12 »
Elikkäs olen ajatellu tehdä tässä tosi nopeaa ja tehokasta poltto dekkiä joka keskittyy vain tuohon lämän tekemisen päähän.
Niin ehotelkaas jos olisi jotain korvattavaa tässä kun itseni mielestä tässä paperilla näyttää ainakin tosi hyvälle.

20x mountain (moxhein sun muihi ei sitten ole varaa eli turha ehdotella niitä)
4x lightning bolt
4x incinerate
4x shock
4x tarfire
4x volcanic hammer
4x rift bolt
4x Browbeat
4x seal of fire
4x rite of flame
4x Seething Song

Poissa Jetch

Vs: poltto dekki
« Vastaus #1 : 05.01.08 - klo 19:15 »
Tuolta saat hyvin katsottu. Ihan miten haluaa sijoittaa rahaa :)
http://www.deckcheck.net/list.php?type=Burn&format=Legacy

Poissa vodel

« Vastaus #2 : 05.01.08 - klo 20:06 »
Itse tekisin budjettitasolla liikuttaessa seuraavia muutoksia:

16x Mountain
4x Mishra's Factory

4x Lightning Bolt
4x Incinerate
4x Flames of the Blood Hand
4x Lava Spike
4x Volcanic Hammer
4x Rift Bolt
4x Seal of Fire

4x Mogg Fanatic
4x Slith Firewalker
« Viimeksi muokattu: 05.01.08 - klo 20:07 kirjoittanut vodel »
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa JunioRcmf

« Vastaus #3 : 06.01.08 - klo 22:14 »
Itse pelailen tälläistä Pauper RDW buildia:
[Creature - 12]
4x Mogg Fanatic
4x Spark Elemental
4x Simian Spirit Guide

[Instant - 10]
4x Lightning Bolt
4x Incinerate
2x Fireblast

[Sorcery - 20]
4x Chain Lightning
4x Firebolt
4x Lava Spike
4x Flame Rift
4x Rift Bolt

[Land - 18]
14x Mountain
4x Terramorphic Expanse

Olen harkinnut myös Lotus Petaleita, mutta olen halunnut pitää Mountainien määrän suht korkealla Tulipläjäysten takia ja SSG on mielestäni parempi tässä pakassa, kun ei pelattujen korttien määrästä välitetä ja SSG voi myös joskus olla mies tarpeen tullen.
Pakka on kohtuu halpa ja helppo kasata. Chain Lightningit voivat olla vähän vaikeammin hommattavissa, mutta kyllä niiden tilalle löytyy korvikkeita ja etenkin, jos ei pelaa Pauper (= kaikki commoneita) buildia niin pakkaan saa vaikka mitä lisäyksiä. Vodel onkin tuossa listannut ihan hyviä vaihtoehtoja niiden tilalle.

Poissa Omnicun

« Vastaus #4 : 06.01.08 - klo 22:33 »

4x Terramorphic Expanse

Miks ihmeessä? Ei ainakaan pitäs olla satunnaisten thinnauksien arvosta pelata täpissä peliin tulevia ländejä. 0.o

Poissa zoukka

« Vastaus #5 : 07.01.08 - klo 08:17 »
Kaverilla oli tällaisessa dekissä pari mukavaa twistiä ja Keldon Maraudersit tottakai  ;)

Eli siis noiden Spark Elementalien kanssa käyvät loistavasti niin Reckless Abandon ja Crack the Earth. SSG tukee tuota Crackia vielä aika hyvin, mutta onhan tuossa toki riski, että loppuu laput kesken. Keldon Marauders käy myös tähän dekkiin, sekä noihin edellä mainittuihin lappuihin todella hyvin.

Mutta jos haluat pitää dekin kokonaan polttona niin suosittelen juurikin noita Fanaticceja ja paria muuta goboa, että saat pelattua Goblin Grenadea. Ei pakollinen, mutta kokeilemisen arvoinen.

Giant Solifuge voisi toimia pallon korvikkeena, kun se on nykyään budjetti hankintakin.

Poissa jatoen

« Vastaus #6 : 08.01.08 - klo 11:40 »
oisko parit keldon megalitsiä pahitteeksi  tai kher keep blokkereita sais ainakin hätä tilanteeseen
tai kyllä ne  Mishra's Factoryt on ihan mukavia. mutta kodeldeja saa kummiskin ihan tarpeen mukaan.