Jees, eli nyt on tullut magicia lähestulkoon kolme vuotta väännettyä casualia, limitediä sekä sattunaisesti ei-niin-kovilla-pakoilla myös standardia, ja alkaa pikku hiljaa tuo jatkuva turpaanotto v*tuttamaan, niin olen ajatellut (ihan tosi), että voisi vaikka vaihteeksi siirtyä askeleen eteenpäin ja koota ihan turnauskelpoisen pakan. Tällä pakallahan voisi sitten ehkä jonkun FNM:kin voittaa. Ja standardiahan luonnollisesti olen ajatellut formaatiksi, eternal-formaatit ovat vähän liian kalliita ja extended-turnauksia pelataan turhan vähän.
Kuitenkin, se miksi en ole aikaisemmin ajatellut alkaa pelaamaan astetta kovemmilla pakoilla, johtuu pääasiassa siitä, että standard rotatoituu koko ajan ei kuulosta järin houkuttelevalta, että vähän kuluttua kalliilla hommatut standard herkut menettävät puolet arvostaan, vai mitä?
Tämän takia etsiskelenkin sellaisia pakkoja joiden suurimmat herkut ovat kortteja, jotka reprintataan yhä uudelleen (tyylin WoG) tai joilla on sen verran käyttöä myös muissa formaateissa ettei niiden arvo suuresti laske rotaation jälkeen. Mitään varsinaista budjettia minulla ei ole, tarmogoyffeja en tosin ole hommaamassa, rahatilanteen mukaan vähän katsotaan mihin varallisuus riittää, mitä halvemalla tietysti pääsee sen parempi, mutta hyvää ei yleensä valitettavasti saa halvalla. Eräs tärkeä seikka on myös korttien saatavuus. En jaksa jahdata yötä päivää 30 paskararea, vaikka niillä ei paljon arvoa olisikaan, jos niitä ei ole helposti saatavilla.
Tiivistettynä, kun ei tuosta tekstistäni kuitenkaan ota mitään tolkkua, siis haen T2-pakkoja (pakkalistoja), jotka olisivat ihan Tier1-Tier1,5:sta, joiden suurimmat herkut eivät menettäisi arvoaan rotaatioissa, joiden korttien saatavuuden kanssa ei olisi hirmuisia vaikeuksia
ja hyväähän ei tunnetusti saa halvalla, mutta olisihan se hauska jos ei mitään ihan hirveitä rahamääriä joutuisi uhraamaan (kuulostaa varmaan typerältä jankuttamiselta, mutta meni jo
).
Ja sit pro tourille.