Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Champion & Primal Forcemage & Heat Shimmer  (Luettu 3326 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa diller

Champion & Primal Forcemage & Heat Shimmer
« : 13.02.08 - klo 09:36 »

Terve,

Tarkoituksena olisi ottaa kaikki hyöty irti champion korteista.

1. Jos minulla on pöydässä Primal Forcemage ja pelaan Changeling Berserkerin, champioiden Forcemagen, ehtiikö berserker saada +3/+3 ?

2. Jos minulla on pöydässä Nova Chaser, voinko tehdä siitä Heat Shimmerillä kopion jolle ei tarvisi poistaa ketään pöydältä? Entä Clonella?

3. Edelliseen viitaten, onko championeissa jotain porsaanreikää siten että niiden "Comes into play" efektin voisi jotenkin kiertää saaden Champion otuksen pysyvästi pöytään menettämättä mitään muuta otusta, tai pelaamalla championin tyhjään pöytään? Tietenkin muiden korttien avustuksella.

Poissa duracel

Re: Champion & Primal Forcemage & Heat Shimmer
« Vastaus #1 : 13.02.08 - klo 09:50 »
Champion on triggered ability, joka triggeröityy siitä kun kyseinen creature tulee peliin. Primal Forcemagen ability triggeröityy ihan samasta tapahtumasta, joten Champion-tulokas saa sen abilitysta boostia.

Champion-ukkojen kopioillakin on Champion, joka triggeröityy kopion tullessa peliin. Heat Shimmer laittaa peliin tokenin, joka käyttäytyy aivan kuin oikeakin vastaava creature. Sama juttu Clonen kanssa. Jos jostain jo pelissä olevasta creaturesta tulee Champion-ukon kopio, ei sen comes into play -ability tietenkään triggeröidy.

Championin voi vaikka counteroida Stiflellä ja kavereilla. Tai voit pitää pelissä Humilityä, jonka sitten rikot halutessasi. Tai voit laittaa Championisi peliin Illusionary Maskilla. Mmm... halpaa.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!