Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Lignify + sower of temptation  (Luettu 3270 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa henka

Lignify + sower of temptation
« : 21.02.08 - klo 19:01 »
Jos pelaan lignifyn soweriin, jääkö sowerin haltuun ottama cretu sowerin ownerille vai sen haltuun otetun cretun ownerille??

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Lignify + sower of temptation
« Vastaus #1 : 21.02.08 - klo 19:50 »
Jää sinne missä on ennen Lignifyä niin kauan kuin Sower on pelissä.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa duracel

Re: Lignify + sower of temptation
« Vastaus #2 : 21.02.08 - klo 20:43 »
Ja näin käy, koska tuo Sowerin ability on yhtä ja samaa triggered abilitya, jonka efekti resolvatessa on se, että sinä saat jonkun ukon controlliisi kunnes Sower lähtee pelistä. Sowerilla ei tarvitse enää sen jälkeen olla tuota abilityä eikä Sowerin tarvitse olla edes pelaajansa controllissa, kunhan on pelissä.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!