Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Stackistä, menikö tämä nyt ihan oppikirjan mukaan?  (Luettu 3288 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa diller

Minulla on pöydässä ainoastaan Oona's Prowler jolla hyökkäsin, vastustajani pelasi prowleriini Coordinated Barragen (hänellä 2 fairyä) , johon vastasin Spellstutter Spritellä, johon vastustajani vastasi Cancelillä, johon minä yritin vastata uudella Spellstutter Spritellä, mutta hetken mietittyämme tilannetta, totesimme että en voi counteroida Canceliä toisella spritellä koska spriten resolvatessa ensimmäisenä minulla on pelissä vain kaksi fairyä ja sehän ei riitä Cancelin 3 manacostin maksuun.

STACK (päällimmäinen kortti ensimmäisenä)
Spellstutter Sprite 2 (targettina Cancel)
Cancel (targettina Sprite 1)
Spellstutter Sprite 1
Coordinated Barrage

Joten olimmeko nyt tässä tapauksessa sisäistäneet stäckin vai menikö tämä metsään?

Poissa duracel

Re: Stackistä, menikö tämä nyt ihan oppikirjan mukaan?
« Vastaus #1 : 24.02.08 - klo 10:19 »
Olette ainakin sen verran metsässä, ettei Spellstutter Sprite spell targetoi mitään, vaan sen comes into play ability. Ensimmäistä Spellstutteria targetoi Cancel, jonka jälkeen pelaat toisen Spellstutterin. Kun se resolvaa, sen triggered ability menee stackiin ja voit targetoida sillä joko omaa ensimmäistä Spellstutteriasi, joka on vielä stackissa tai vihollisen Coordinated Barragea. Cancelia et tosiaan saa sillä counteroitua.

Stack:
2. Spellstutterin CIP triggered ability
Cancel targettina 1. Spellstutter
1. Spellstutter Sprite
Coordinated Barrage

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!