Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Mishra ländi  (Luettu 3314 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Nox

Mishra ländi
« : 01.03.08 - klo 22:04 »
Terve taas judget!  ;D

Kysyisin että voiko mishra's factoryllä käyttää plussaamis abilityä samalla vuorolla kun se tulee peliin? Itse ajattelen että voi, mutta tänään sain kuulla eriävän mielipiteen ja haluaisin varmistuksen asiaan :)

Poissa duracel

Re: Mishra ländi
« Vastaus #1 : 01.03.08 - klo 22:10 »
Et voi, jos olet muuttanut sen creatureksi. Jos se on edelleen vain landi, voit tietenkin käyttää tuota ability samalla vuorolla kuin olet landin peliin laittanutkin. Jos Mishra's Factory muutetaan creatureksi, se toimii samalla tavalla kuin muutkin creaturet, eli sen on pitänyt olla pelissä viimeisimmän vuorosi alusta alkaen, että voit hyökätä sillä tai pelata sen abilityn, jonka hintana on täppääminen. Et siis saa siitä edes manaa, jos teet siitä creaturen samalla vuorolla kuin pelasit sen.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!