Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Nefashu  (Luettu 3187 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Juho1992

Nefashu
« : 15.03.08 - klo 11:21 »
Niin pystyykö tuolla antamaan -5/-5 yhdelle creaturelle vai pitääkö ne jakaa??

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Nefashu
« Vastaus #1 : 15.03.08 - klo 12:19 »
Nefashu
Whenever Nefashu attacks, up to five target creatures each get -1/-1 until end of turn.

Pitää jakaa, samaa ukkoa ei voi valita kohteeksi kahdesti.

(vrt. Seeds of Strenght jossa on target kolmeen kertaan
If the spell or ability uses the word target in multiple places, the same object or player can be chosen once for each instance of the word "target." ja Nefashussa on vain yksi "target")
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.