Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Orochi Hatchery  (Luettu 1522 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa CK

Orochi Hatchery
« : 09.09.05 - klo 13:38 »
Orochi Hatchery

Voiko Orochi Hatcheryyn käyttää vain 2 manaa? (XX)
EDH-pelaaja. Entinen judge.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Orochi Hatchery
« Vastaus #1 : 09.09.05 - klo 14:05 »
Kyllä voi. Tuolloin Hatchery tuottaa viidellä manalla yhden tokenin.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa CK

Orochi Hatchery
« Vastaus #2 : 09.09.05 - klo 14:36 »
No joo tuo tais vastata ihan tarpeeks... Siis aluks meinasin vaan et voiks siihen käyttää enemmänkin... Eli siis manaa 2, chargei 1. OK
EDH-pelaaja. Entinen judge.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Orochi Hatchery
« Vastaus #3 : 09.09.05 - klo 14:39 »
Siis kyllähän siihen voi käyttää vaikka 20 manaa jolloin se tulee peliin kymmenellä countterilla ja tuottaa yhdellä käynnistyksellä 10 tokenia.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.