Poromagia

Kirjoittaja Aihe: MtgSalvation poissa pelistä?  (Luettu 4743 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vodel

MtgSalvation poissa pelistä?
« : 25.03.08 - klo 12:20 »
Olen tässä muutaman viikon aikan satunnaisesti yrittänyt päästä MtgSalvationin sivuille, mutta tuloksetta. Aina tulee vastaan virheilmoitus. Onko jollain parempaa tietoa sivuston tilanteesta, sillä nyt kun Shadowmoorin prelikkaan on alle kuukausi, olisi mukava nähdä jotain tulevia kortteja Maron ärsyttävien tiedonmurusten lisäksi. Mielenkiintoiseksi asian tekee se, että Googlen mukaan ainakin MtgSalvationin pääsivu päivittyy automaattisesti esmierkkinä googletus tältä päivältä:

Lainaus
By Gavin Verhey and pitimp on March 25th, 2008. "You read it somewhere else, but you heard it here first!" Read More →. Filed in MTGCast | 0 Comments ...
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa deviant

Vs: MtgSalvation poissa pelistä?
« Vastaus #1 : 25.03.08 - klo 12:29 »
Tänään on toiminut parin viikon lomailun jälkeen.
Tarkoitin siis tällä tuumauksella ... idioottimaiseksi laskettavaa

Poissa Anssi

« Vastaus #2 : 25.03.08 - klo 12:31 »
Mä ainakin oon päässyt sinne joka päivä viimeisen parin viikon aikana, eli vika on siellä päässä.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa jhavuka

« Vastaus #3 : 25.03.08 - klo 12:34 »
Jos palveluntarjoajasi on Sonera niin selitys löytyy täältä.

Ongelman voi kiertää googlettamalla jostain toimiva php proxy. Muista vain, että et kirjaudu mihinkään palveluun käyttäessäsi tuntematonta proxyä.

Poissa Thalian

« Vastaus #4 : 25.03.08 - klo 12:35 »
Salvation on jenkkiserverillä. Ongelmalapsilla on Soneran piuha. Kun muistetaan, että Telialla (ja siis samalla Soneralla) on ongelmia liikenteenvälityksessä jenkkeihin, niin asia selvenee, kun laskee 1+1. Lisätietoja löytyy googlaamalla, mutta pähkinänkuoressa homman nimi on se, että Soneran yhteystyökumppani jenkeissä lopetti liikenteen välittämisen ja sehän tarkoittaa, että tietyille sivuille ei sitten ole pääsyä. Ongelman voinee kiertää anonyymiproxyjen kautta, mutta kannattaa tietää, mitä tekee, jos niitä käyttää (tosin niihinkin löytyy helposti käyttöohjeet googlella).

Poissa vodel

« Vastaus #5 : 25.03.08 - klo 12:55 »
Tuostahan se sitten johtuu. Sattuu olemaan vielä töissä, kotona, kaverilla ja vanhempien luona Soneran yhteys, eli kaikissa paikoissa, jossa sitä olen yrittänyt testata :)
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa Vilhis

« Vastaus #6 : 26.03.08 - klo 18:49 »
Minullakin on Sonera, eli kärsin samasta ongelmasta. Tilanteeni on tosin parempi kuin vodelin, sillä töistä pääsen salvationiin silloin kuin ehdin.

Toivottavasti saavat asian hoidettua ennen kuin shadowmoorin previewit pääsee kunnolla käyntiin.
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.