Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Eight-and-a-Half-Tails :/  (Luettu 4187 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa McMara

Eight-and-a-Half-Tails :/
« : 18.09.05 - klo 23:55 »
Terse kysyvaa tosta Eight-and-a-Half-Tails nii sen kyvystä antaakse kaikille mun tyypeille sen suojauksen  valkoselta vai yhelle tyypille????

Poissa duracel

« Vastaus #1 : 19.09.05 - klo 06:46 »
Yhdelle permanentille.

Eight-and-a-Half-Tails: {WW} |Legendary Creature -- Fox Cleric| 2/2. 1W: Target permanent you control gains protection from white until end of turn. / 1: Target spell or permanent becomes white until end of turn. CHK-R

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa McMara

« Vastaus #2 : 19.09.05 - klo 15:06 »
Ja vielä onks nii että pius kitsune antaa lifee ekalla vuorolla 1 lifen ku sitä sitoo... ja sitte ku on Eight-and-a-Half-Tails  kentällä se antaa seuraavalla vuorolla 1 sitte 2 sitte 3 ja niin edespäin.... antaako? vai antaako se vaa sitä 1 lifee vaikka on  Eight-and-a-Half-Tails  kentällä...??????

Poissa duracel

« Vastaus #3 : 19.09.05 - klo 16:27 »
Upkeepissa Kitsunelle tulee counteri. Sen jälkeen saat jokaista sillä olevaa counteria kohden yhden lifen, jos Eight-and-a-Half-Tails on pelissä (ei siis tarvitse käyttää tuota toista abilitya lainkaan). Jos käytät tuota abilitya, missä poistetaan counteri, saat yhden lifen vaikka 8œ olisikin pelissä.

Pious Kitsune: {2W} |Creature -- Fox Cleric| 1/2. At the beginning of your upkeep, put a devotion counter on Pious Kitsune. Then if a creature named Eight-and-a-Half-Tails is in play, you gain 1 life for each devotion counter on Pious Kitsune. / T, Remove a devotion counter from Pious Kitsune: You gain 1 life. CHK-C

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Hopo

Vs: Eight-and-a-Half-Tails :/
« Vastaus #4 : 10.11.10 - klo 09:14 »
Enpä jaksa tehdä samalla nimellä uutta topikkia, joten täältä pesee:

Muuttaako 8,5:n toinen ability kohteen värin pelkäksi valkoiseksi? Oletan että näin on, sillä tuosta puuttuu in addition to it's other colors -tyyppinen disclaimer mutta kysynpä kuitenkin.

Haen siis takaa sitä, että voiko ketun avulla tähdätä esim. Doom Bladen alun perin mustiin miehiin.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa luma

Vs: Eight-and-a-Half-Tails :/
« Vastaus #5 : 10.11.10 - klo 09:27 »
Enpä jaksa tehdä samalla nimellä uutta topikkia, joten täältä pesee:

Muuttaako 8,5:n toinen ability kohteen värin pelkäksi valkoiseksi? Oletan että näin on, sillä tuosta puuttuu in addition to it's other colors -tyyppinen disclaimer mutta kysynpä kuitenkin.

Haen siis takaa sitä, että voiko ketun avulla tähdätä esim. Doom Bladen alun perin mustiin miehiin.

Oletat oikein. Doom Blade -skenaario siis onnistuu.