Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Pakka lopussa!  (Luettu 3576 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa CK

Pakka lopussa!
« : 05.10.05 - klo 15:29 »
Siis häviääkö pelin heti jos pakassa ei enää ole kortteja?
EDH-pelaaja. Entinen judge.

Poissa duracel

Pakka lopussa!
« Vastaus #1 : 05.10.05 - klo 15:54 »
Häviät vasta kun et pysty nostamaan (=draw) pakastasi korttia. Pakkasi voi siis olla lopussa, etkä häviä ennen kuin jokin (vaikkapa Draw Step tai mikä tahansa spell joka käskee nostamaan kortteja) pakottaa nostamaan kortin.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa CK

Pakka lopussa!
« Vastaus #2 : 05.10.05 - klo 20:47 »
Ja vielä tähän samaan että jos Kaho, Minamo Historianilla pelaa jonkun sillä pelistä poistetun kortin, niin voiko sen sitten käyttää uudestaankin?

Poissa duracel

Pakka lopussa!
« Vastaus #3 : 05.10.05 - klo 21:16 »
Ei voi, koska sitten se ei ole enää removattuna (koska se menee resolvattuaan graveyardille).

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa CK

Pakka lopussa!
« Vastaus #4 : 06.10.05 - klo 13:30 »
Eli Reito Lantern ja käteenpalautuskortteja Kahoa varten pakkaan niin eiköhän tästä selvitä...  (9)

Poissa duracel

Pakka lopussa!
« Vastaus #5 : 06.10.05 - klo 13:51 »
Sellainen lisäys vielä tuohon Kahoon liittyen, että myöskään sellaista spelliä ei voi uudestaan pelata Kaholla, joka resolvatessaan poistuu pelistä. Tämä siksi, että zonea vaihtanut objekti on pelin kannalta eri objekti (ja näin ei siis *SE* objekti, jonka Kaho poisti pelistä). Ja jos Kaho poistuu välillä pelistä ja tulee sitten takaisin, ei sillä aikaisemmin poistettuja kortteja voi pelata sen abilityllä, koska se on (pelin kannalta) eri Kaho.

~jari