Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Pyroclasm + Lord  (Luettu 3502 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa diller

Pyroclasm + Lord
« : 09.04.08 - klo 07:43 »
Täytyy hakea täältä vauhtia jälleen, oma puoli on vaikkapa seuraavan näköinen:

Scion of Oona, Scion of Oona, Spellstutter Sprite, Avian Changeling

1. Vastustaja pelaa Pyroclasmin, kuolevatko kaikki? Jos eivät niin miksi eivät?

2. Saanko minä päättää että pyroclasm tekee kaksi vahinkoa spellstutteriin, mutta juuri niihin +1/+1 boosteihin, jättäen spellstutterin henkiin?

Poissa Rancid-

Vs: Pyroclasm + Lord
« Vastaus #1 : 09.04.08 - klo 07:58 »
Lyhyt selitys: Jos Pyroclasm resolvaa, kaikilta ukoiltasi lähtee henki. Et voi valita, mihin "kohtaan" otuksiasi vahinko tehdään.

Pitkä selitys: Pyroclasmin resolvattua kaikissa olennoissa on kaksi vahinkoa. Ennen kuin kumpikaan pelaaja saa tämän jälkeen prioritya, peli tarkistaa "state-based effectit" ja huomaa, että Scioneissa on tappava määrä vahinkoa. Ne siis kuolevat. Tämän jälkeen SBE:t tarkistetaan uudestaan, jolloin myös Spellstutter Spriten ja Avian Changelingin ottama vahinko huomataan tappavaksi. Vasta sitten, kun SBE-tarkistus ei aiheuta muutoksia pelitilanteeseen, peli jatkuu siten, että aktiivisella pelaajalla (luultavimmin vastustaja, koska hän pelasi juuri Pyroclasmin) on priority.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.