Nate Heiss väsäsi aikanaan yllättävän toimivan all-common -version tuosta Twiddle Desirestä, mikä taitaa minullakin olla vielä jossain kasassa. Artikkeli löytyy
täältä. Eli käytännössä sama pakka paitsi että Lotuksen sijaan untappaillaan enchantoituja landeja, Desiren sijaan vedetään kortteja Golem+Rushilla ja suoran tapon sijaan pelataan yksipuolinen Upheaval ja lyödään golemeilla. Muistaakseni tuolla viuhui aika hyvin jossain vuoroilla 4-6.
Anyway, pointti oli että stormikombon saa yksinkertaisimmin toimimaan sillä että teet jollain enginellä manaa ja toisella kortteja, minkä jälkeen tappo hoituu melkein itsestään. Tässä nyt pari esimerkkiä jo olikin. Toisenlainen vaihtoehto josta saa ihan toimivan pakan kasualiin on Perilous Stormin eri versiot, millainen löytyy esimerkiksi
täältä. Ja siis toimiva siinä mielessä että sillä näkee usein pelejä joissa esim. alkupelissä tehdään keskikokoinen kasa goblineja, nostellaan vähän kortteja, gainataan lifeä, ja tapetaan paljon myöhemmin, eikä niin että vain istutaan paikoillaan kunnes viuhumisen aika koittaa, jolloin joko voitetaan tai hävitään suoraan. Tuo commonpakka on myös hyvä tässä mielessä, kun silläkin on ne kahdeksan golemia ja bouncet joita voi hyvin pelailla vaikka kolmella stormilla. Olenpa silläkin mm. voittanut pelin pelaamalla pari Twiddleä vastustajan reanimoituun pihviin ja lyömällä Tangle Golemilla lämät sisään.
edit - dekkilistaa Twiddle Desirestä, ensimmäinen hakutulos Googlella:
http://www.wizards.com/default.asp?x=sideboard/ptno03/article5. Joku muu saa käydä etsimässä sen Standard-version, löytynee ajalta Mirrodinin jälkeen ja ennen Darksteeliä.