Tällaisen pienen semi-combopakan kehittelin lähinnä ajatusleikin tasolla, ainakin toistaiseksi. Typenä on periaatteessa post-rotation extended, mutta casuaaliin tämä on enemmän tarkoitettu. Voisi olla ihan hauska vaikka moninpelissä. Ideana olis hakea Quiet Speculationilla Crush of Wurms tai Volley Of Boulders + kaksi muuta halvempaa flashback-spelliä hautuumaalle ja sitten pelata
Spellweaver Helix imprintaten siihen Crushin tai Volleyn ja toisen halvemmista "apu-spelleistä". Sitten voi fläshätä sen toisen, jota ei ole imprintattu ja saa samalla kaupan päälle 3x 6/6 Wurmia. Tai jos sattuu vaikka olemaan kädessä Chatter of the Squirrel, niin parhaimmillaan saa viidellä manalla 9 tokenia (Chatter kerran kädestä ja 2 haudasta). Hätäisesti mietitty dekkilista ompi tässä:
"Combo":
4 Quiet Speculation
4 Spellweaver Helix
Tappokeinot:
1 Crush of Wurms
1 Volley of Boulders
Hakeminen:
4 Serum Visions
4 Careful Study
4 Fabricate
Muut spellit:
4 Firebolt (flashback on aika kallis)
4 Chatter of the Squirrel (tämä on kova)
4 Volcanic Spray (tappaa oravat/sakurat, mutta en oikein keksinyt parempaa halpaa flashättävää sorceryä)
Vähäsen manafiksausta:
4 Sakura Tribe-Elder
Maat:
3 Wooded Foothills
2 Shivan Reef
4 Yavimaya Coast
2 City of Brass
2 Mountain
5 Forest
4 Island
Testailin vähän apprenticella ja ihan kohtuu nopeasti (vuorot 4,5 ja 6) sai keskimäärin tehtyä matoja tiskiin. Manabase on kyllä tässä vähän kehno ja kaipaisin siihen ja muuhunkin parannusehdotuksia. Oliskohan mahdollista tunkea vaikka Chrome Moxit kiihdyttämään, että saisi parhaimmillaan jo kolmannella vuorolla matoja? Volley of Boulders on sen takia vähän huono, että siitä ei jää mitään pysyvää efektiä ja sitä flashbäkkispelliä ei voi kumminkaan rajattomasti pelata. Pitäisikö pelata kahta Crushia? Kommentoikaa..