Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Moninpelissä hyökkääminen ja blockaaminen? sekä Stalking Stones?  (Luettu 3159 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa papana

Yritin etsiä haulla vastausta tähän kysymykseen, mutta en löytänyt sitä, joten kysäsen nyt sitten itse:

Tyhmä kysymys, mutta on epäselvyyksiä kavereiden kanssa aiheuttanut, eikä oikeastaan kukaan ole ikinä saanut siihen (siis meistä :P) suoraa vastausta. Jos on vaikka nelin peli  (2 vastaan 2), jossa on pelaajat A, B, C ja D. (A ja B = joukkue 1, C ja D = joukkue 2)

Pelaajalla A on vaikka 3 Savannah Lionsia pelissä ja aikoo hyökätä, niin voiko A hyökätä sekä C:hen ja D:hen? esim. hyökkää yhdellä jellonalla C:lle ja kahdella D:lle.

Toinen kysymys:

Jos pelaaja A hyökkää kaikilla C:lle niin voiko pelaaja D blockata D:n controlloimalla creaturella jonkun A:n creaturen C:n puolesta?

Sitten Stalking Stones aiheinen kysymys.

Jos olen pelannut Stalking Stonesin vaikka ensimmäisellä vuorolla ja nyt on vuoro 5. Kun aktivoin Stalking Stonesin abilityn, että siitä tulee creature, niin onko sillä summon sickness?

En ollut varma näistä joten toivon saavani mahd. nopeasti vastauksia.

Kiitos jo etukäteen!  :)
H/W   

''Kun syöt, kannattaa niellä...''

Poissa duracel

Jos kyseessä on siis tavallinen Magic-peli, eikä Two-Headed Giant, niin voitte sopia itse saako hyökätä usean pelaajan kimppuun vai ei. Se on kuitenkin siis ihan mahdollista. Silloin vain se pelaaja, jonka kimppuun hyökättiin, voi myös blockata ukkojasi. Two-Headed Giant -pelivariantissa hyökätään aina joukkuetta vastaan, jolloin kumpi tahansa joukkueen pelaajista voi blockata omilla ukoillaan hyökkääviä creatureja.

Kun Stalking Stones muutetaan creatureksi, se ei voi hyökätä vain jos se ei ole ollut viimeisimmän vuorosi alusta asti pelissä. Sillä ei ole väliä miten kauan se on ollut creature. Jos olet pelannut sen ensimmäisellä vuorolla, se voisi periaatteessa hyökätä siis toisesta vuorostasi alkaen, jos saat sen jotenkin aktivoitua.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!