Joitakin vuosia sitten minulla oli vastaava casualpakka, tosin BW Wratheilla ja Stopeilla sekä Grindsstonet voittokeinona (!). Pakka on loistava ja siinä on hyviä synergioita, kuten Darkblast, Mikokoro vastustajan draw stepissä ja Colosseumia vastustajan päähän.
Ihan ensiksi: oletko ajatellut Dark Confidant -versiota? Siinä pitäisi olla tietenkin jotain lifegainia (Zuran Orb?) tai nopeampi voittokeino (Negator?). Lifegainin kanssa tai jopa ilman Necropotence takaa myös kortit Chainsin kanssa ja takaa myös, että et itse dekkaannu.
Colossus estää pakkasi loppumisen, mutta laittaisin pakkaan myös Tinkerin, jotta se pääsisi joskus peliinkin. Sitten Chalicet vain mainiin, ja Sol Ring joka on selvästi unohtunut. Jos vielä Factoryt laitat, niin pitäisi olla targetteja Tinkerille. Jos Chalicet laitetaan, niin pitää leikata yhden maksavia taikoja.
Itse en pelaisi Dark Ritualeja. Sinulla ei ole mitään rikkinäisiä pelauksia Duress-Hymnin lisäksi. Ennemmin pelaisin enemmän disruptiota kuin kertakäyttöistä manakiihdytystä. Chrome Moxia ehkä pelaisin, koska se on pysyvä manan lähde jonka voi uhrata Tinkeriin. Yawgmoth's Will on kyseenalainen Rituaalien kanssakin, ja ilman niitä se on helppo leikata pois. Windfall on täysin random eikä sillä ole synergiaa muun pakan kanssa, samoin kuin In the Eye.
Poistoissa sinulla on liikaa 1-offeja, itse valitsisin parhaan Edictin ja laittaisin pelkkiä niitä. Recoil on myös poikaa. Disruptiobaseen laittaisin Foweja, jos sinisiä kortteja vain tarpeeksi löytyy. Tosin pelkkä discard ja Chaliset saattavat riittää.
Gate to Phyrexia on turha sidellä, tarvitset Nether Spiritin että se tekee mitään ja on silloinkin hidas ja kömpelö. Pelkkä bounce on parempaa, tai sitten Energy Flux jos artifacteja pelkäät. Force Spiket eivät tee mitään, ja Masticore voi olla myös poikaa sidellä.
Esimerkkipakka ehdotusteni jälkeen:
Mana (24)
4 Polluted Delta
4 UG Sea
1 Bloodstained Mire
5 Swamp
1 Island
2 Colisseum
2 Mikokoro
4 Mishra's Factory
1 Sol Ring
Disruption (18):
4 Chalice
4 Duress
2 Cabal Therapy
4 Hymn to Tourach
4 Chains of Mephistopheles
Draw/Tutor (10):
1 Demonic Tutor
1 Vampiric Tutor
1 Mystical Tutor
3 Anvil of Bogardan
4 Impulse
Removal (6):
1 The Abyss
1 Darkblast
1 Recoil
3 Diabolic Edict
Win (3):
1 Tinker
1 Darksteel Colossus
1 Nether Spirit
SB (15):
2 Maze of Ith
1 The Abyss
2 Recoil
1 Cabal Therapy
4 Contagion
3 Null Rod/Tormod's Crypt
2 jotain
Tuosta lähtisin tuunaamaan, tietenkin teet muokkauksia oman metagamesi ja mieltymystesi mukaan.