Poromagia

Kirjoittaja Aihe: DCI-Rekisteröinti  (Luettu 4389 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ReapeR

• Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Shadows of my Heart
DCI-Rekisteröinti
« : 31.05.08 - klo 13:07 »
Hei!

Olin eilen taas pitkästä aikaa Helsingissä, ja osallistuin FNM:ään. Tämä oli ensimäinen kerta, kun osallistun mihinkään turnaukseen mikä sisältää tuon DCI jutun, joten sain tietenkin täyttää lomakkeen ja sen jälkeen sain DCI-numeron.

Noh, menin sitten tänään  MTG:n sivuille ja menin sinne DCI osioon.
siitä menin rekisteröinti kohtaan, laitoin  DCI numeron ja aktivointikoodin, sen jälkeen tuli joku ihme lomake, pitäisikö tuo kenties tulostaa ja  lähettää postissa?

Pyydän anteeksi jos tästä on jo tehty topicci, ehkä olen vain liian laiska(?)

Poissa WaMMaSaNDe

Vs: DCI-Rekisteröinti
« Vastaus #1 : 31.05.08 - klo 14:21 »
Minä olen kyseisen lomakkeen (alle 18-v. kun olen) Wizardsille kolme kertaa lähettänyt, minkäänlaista vastausta en ole saanut eikä rewardejakaan sen pahemmin ole näkynyt. Kypsyin touhuun, menköön ilmaiset Damnaatiot ja muut holofoilit sivu suun.   >:(

Poissa Akspee

« Vastaus #2 : 31.05.08 - klo 14:35 »
Mulla oli kans tuos jotain häikkää joka osoittautui loppu viimeksi ihan omaksi turttailuksi.
En tiä onko tuolla iällä sitten merkitystä tuossa mut kyl se onnistuu, tosiaan ihan hiljattain laitoin kans.
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0

"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa hespa

« Vastaus #3 : 31.05.08 - klo 21:26 »
About pari kuukautta sitten tuli kanssa laitettua postia Belgiaan, eikä vielä minkäänlaista vastausta tullut.  :(
Sattuuko kukaan tietämään mikä siellä mättää, kun ei parilla muullaakaan ole ongelmitta sujunut ?

Poissa jkk

• L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
« Vastaus #4 : 31.05.08 - klo 21:42 »
Minäpä kyselen alkuviikosta Belgiasta, missä mättää.

Älkää sitten lähettäkö tässä vaiheessa minulle mitään maileja aiheesta, minä EN pysty hoitamaan rekisteröintiä puolestanne. Mutta yritän siis ottaa selvää, mikä prosessissa on mahdollisesti vikana.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa SnowCrow

« Vastaus #5 : 01.06.08 - klo 15:51 »
Itsehän lähetin varmaan 3 vuotta sitten sinne kirjeen, eikä vieläkään ole mitään kuulunut.

Poissa Maurehe

-
« Vastaus #6 : 01.06.08 - klo 15:59 »
-
« Viimeksi muokattu: 20.04.13 - klo 17:48 kirjoittanut Maurehe »

Poissa jkk

• L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
« Vastaus #7 : 05.06.08 - klo 15:00 »
Kyselin asiasta WotCilta ja sieltä kerrottiin, että tietojen prosessoimisessa pitäisi kestää noin kuukausi. Paperit lähetetään Belgiasta eteenpäin Yhdysvaltoihin, ja voi olla että joidenkin paperit ovat kadonneet jonnekin Atlantin aaltoihin. Jos olette odotelleet vastausta reilusti yli kuukauden, niin lähettäkää kaavake. Merkitkää lähetyspäivä muistiin ja ilmoitelkaa minulle jos mitään vastausta ei kuulu. Jos tämän jälkeen alkaa oikeasti näyttää siltä ettei homma toimi, niin valitan asiasta WotCille uudestaan.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?