Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Tramplen toiminta kun blokkeri sakataan alta  (Luettu 3982 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ramin

Tramplen toiminta kun blokkeri sakataan alta
« : 23.12.05 - klo 13:45 »
Otetaan trample creaturen esimerkiksi kodama ja sacrifice creaturen esimerkiksi STE. Kodama hyökkää, blokkers stepillä sakura blokkaa, jonka jälkeen käyttää abilitynsä. Koska kodaman blokkeria ei enää ole kun damaget menevät stakkiin, niin damageakaan ei tarvitse siihen laittaa toughnessin verran, joten pelaaja ottaa 6 vahinkoa. Menikö oikein?

Poissa jkk

• L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
« Vastaus #1 : 23.12.05 - klo 14:30 »
Kyllä. Trample toimii juuri näin jos blokkeri lähtee alta pois ennen combat damage steppiä.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Nox

« Vastaus #2 : 14.01.06 - klo 23:24 »
Mut jos sakuran säkkää vasta ku damaget menee stäkkiin ni sit ottaa vaa viis damagee vai onkos näin :D

Poissa duracel

« Vastaus #3 : 15.01.06 - klo 00:42 »
Jep, jos damage assignmentit (eli tuttavien kesken "lämät") ovat jo stackissa, tulee pelaajaan vain viisi vahinkoa, kun Sakura-Tribe Elder uhrataan alta pois.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!