Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Circle of Affliction  (Luettu 3177 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa thaville

Circle of Affliction
« : 05.06.08 - klo 21:45 »
Circle of Affliction Pystyykö tuon abilityn käyttää monta kertaa saman vuoron aikana?


Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Circle of Affliction
« Vastaus #1 : 05.06.08 - klo 21:50 »
Ja taas Gathererista tekstiä joka on helposti kaikkien saatavilla:

# 1.2.2007 Each time a source deals damage to you, you may pay 1. You can't pay more than 1, even if more than 1 damage was dealt.
# 1.2.2007 If several sources deal damage to you simultaneously (for example, several attacking creatures), this ability triggers once for each source.


Se myös alkaa "whenever" - sitä voi käyttää aina kun valitun värinen source tekee vahinkoa suhun ja vain silloin.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.