Eieieieiei... ei Giftsiä. Katoppas kun nyt vaan sattuu olemaan niin että Glare on huom. parempi Warp World.dec:ssa, ja Glare on lisäksi myös permanentti, toisin kuin Gifts. Ottaen huomioon buildisi, sulla on vaan 7 permanenttia joilla saat kasvatettua Warppia (plus Orchardit, eli 11) ja jos heität Warpin jota et ole Giftsittänyt esiin, sulla on pakassa 8 non-permanenttia. Vertaappa tätä versioon jossa on Glare ja Fists. Ensimmäisen Warpin jälkeen pakassa on tasan 3 non-permanent spelliä (loput Warpit) ja Warpinkasvattajia on 4+2+4(+4) eli 10 (Orchardien kanssa 14). Tällöin Warppisi ovat huomattavasti vakaammalla pohjalla. Toki, jos saat Giftsitettyä sen Warp+Anarchist+Recollect+Blaze (näinköhän se meni?), pakkaasi jää enää 5 nonpermanenttia,mutta jos on 4 warppia ja 3 giftsiä niin kumpikohan vaihtoehto on todennäköisempi? Giftsin jälkeen pakassasi on myöskin vain 3 Anarchistia (ellet saa käteesi yhtä), jolloin alkuperäisen Warpin täytyy olla myöskin huomattavasti suurempi varmistaaksesi, että saat sen Anarchistin (ja Warpin takaisin). Fists+Glare version alkuperäisen Warpin kun tarvitsee olla vain 12 (yleensä), että homma lähtee pyörimään.
EDIT: @FooGod: Ja ei, Ghostly Prison ei olisi parempi kuin Fetters. Ensinnäkin kesken warppaamisen Prison ei tee mitään, kun taas Fettersit tuovat ulos burnrangelta, pelasi vastustaja mitä vaan. Toisekseen, ainakin minä haluan pelata Heartbeatin pöytään (en tosin tiedä sinusta...), jolloin Prison on käytännössä hyödytön. Kolmanneksi, Uskon Kahleet saa iskettyä muillekin permanenteille kuin vain krötöille. Ja Fetters estää muutkin abilityt kuin vain hyökkäämisen ("nii! blokkaamisen

"), esimerkiksi kesken Warppikierteen se estää Selesnya Guildmagea tekemästä järjettömiä määriä lisäpermanentteja Heartbeat pöydässä. Fetters is just plain better. Period.