Terve.
Huomasin tässä vähän aikaa sitten, että olin purkanut kaikki pakkani. No päätinpä sitten aloittaa muutaman pakan kasaamisen. Toinen niistä on t2 knollstormi, josta tässä aiheessa ei ole juttua. Sen jälkeen aloin selaamaan korttejani, toivoen että löydän jotain minkä ympärille voisin alkaa rakentaa pakkaa. No, löysinpä sieltä Titan's Revenge nimisen kortin. Kortti vaikuttaa mielestäni hauskalta, ja päätin alkaa kasaamaan jonkun näköistä clash- tyylistä pakkaa. Katselin vähän gathereria ja löysin aika hyviä clash kortteja. Ajattelin heti, että minun pitää pelata
Sensei's Divining Toppeja ja
Soothsayingeita, jos clashia ajattelin pelata. Kun sitten noita kortteja mietin, löysin
Timesifter nimisen, aika turhan kortin. Mutta voisihan se ihan mukavaa olla ottaa extra vuoroja, järjestellä isoja kortteja pakan päälle ja clashailla. No, loppujen lopuksi minulla oli pitkä lista kortteja jota olin ajatellut tähän pakkaan, joten päätin listata ne tänne, jotta saisin apua pakan rakentamisessa. Jotkut kortit saattavat olla huonoja tähän pakkaan ja joitain todella hyviä en ole edes keksinyt. Väreistä en vielä tiedä mutta varmaan sinistä, punasta ja mahdollisesti vihreää ajattelin pelata.
Pitää myös löytää kalliita kortteja, joilla voitankin ne clashit. Tässä lista korteista:
Siniset Brainstorm - aivan älyttömän hyvä clashissa, kalliit kortit toppiin ja eikun clashaamaan!
Scattering Stroke - clashi countteri, en sitten tiedä kannattaako pelata jos pelaan enempää kuin kahta väriä.
Soothsaying - mahtava clashissa.
Whirlpool Whelm - hidastaa vastustajaa mukavasti, saattaa joutua
Tekemään tilaa jollekkin toiselle.
Research the Deep - kortinnostoa clashilla.
Broken Ambitions - counter.
Captivating G
Lance - otetaan toiselta äijiä lainaan, tai miksi ei pidemmäksikin aikaa.
Punaiset Titan's Revenge - yksi voittokorteista, saa poistettua myös ukkoja aika tiuhaan tahtiin.
Countryside Crusher - poistamaan turhat landin nostot.
Lash Out - polttoa
Flashilla.
Rebellion of the Flamekin - yksi voittokeino, mielestäni aika hyvä kortti tähän pakkaan.
Vihreät Sylvan Echoes - tarviiko selittää?
Woodland Guidance - kortteja kiertoon, synergia Elsewhere Flaskin kanssa. Tulee pelkkää vihreää, mutta on Relic ja vaikka
Darksteel Ingotit.
Recross the Paths - landia tiskiin vaikka Crusheri olisi pöydässä. Muutenkin hyvä kortti.
Gilt-Leaf
Ambush - blokkii ja pistää pari ukkoa rikki.
Valkoiset Entangling Trap - mahtava kortti, voisi pelata Coalition Relicillä tai vaikka
Gemstone Minellä.
Artifaktit Timesifter - ihan kiva idea, jää varmaan pois. Toimii Topin ja
Soothsayingin kanssa.
Elsewhere
Flash - synergia Woodland Guidancen kanssa.
Darksteel Ingot - saa vähän nopeammi manaa ja saa muutankin kuin vihreää Woodland Guidancen kanssa.
Coalition Relic -
Tekee kaikenväristä, hyvä kortti.
Sensei's Divining Top - ei varmaan tarvi selittää.
Crucible of Worlds - Crusherin kanssa, empä tiedä tarviiko.
Landit ja muut manakamat Täysin auki.
Eli pyydän apua Clash- pakan kasaukseen. Voin ostaa mitä tahansa kortteja, sillä olen nyt saanut vähän ylimääräistä ostamalla kortteja. Voin vaihtaa kaikkea muuta tässä pakassa, mutta en clash- ideaa

.
Kiitos avustanne jo etukäteen!
- Eetu
P.S. Voisihan tästä yrittää t2- pakkaakin rakentamaan, mutta tuskimpa toimisi ilman
Soothsayingeja/Divining Toppeja.