Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Sacrificeaminen toisen controllista?  (Luettu 3687 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sochapter

Sacrificeaminen toisen controllista?
« : 16.01.06 - klo 15:51 »
Otetaan taas esimerkki tilanne. Pelaaja X laittaa Phantom Wingsin pelaajan Y Black Knightille. Pelaaja Y hyökkää pelaaja X:n ja pelaaja X haluaa sacrificeta Phantom Wingin että saisi Black Knightin omaan käteensä. Itse olen sitä mieltä että Phantom Wings menee vastustajan controlliin, jos se laitetaan vastustajan creaturelle ja mielestäni myöskään vastustajan controllista ei voi sacrificeta kuin vastustaja. Kuitenkin peliporukassa on ollut paljon kinaa asiasta ja kysyn vielä täällä.

t. Tero

Poissa jkk

• L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Sacrificeaminen toisen controllista?
« Vastaus #1 : 16.01.06 - klo 16:05 »
Olet väärässä. Jos pelaat enchantmentin vastustajan olennolle, se enchantment on silti sinun controllissasi. Vastustaja ei voi uhrata sellaisia asioita, mitä hän ei kontrolloi, eikä käyttää niiden abilityja.

Kuvailemassasi tilanteessa pelaaja X kontrolloi Phantom Wingsiä, joka on Black Knightilla jota kontrolloi pelaaja Y. Jos pelaaja X käyttää Phantom Wingsin abilitya, Black Knight palautuu omistajansa, eli sen pelaajan käteen, jonka pakassa se oli pelin alussa (oletettavasti pelaaja Y).

Sacrifice

To sacrifice a permanent, its controller moves it from the in-play zone directly to its owner’s graveyard. A player can’t sacrifice something that isn’t a permanent, or something that’s a permanent he or she doesn’t control. If an effect instructs a player to sacrifice a permanent that he or she doesn’t control, nothing happens. Sacrificing a permanent doesn’t destroy it, so regeneration or other effects that replace destruction can’t affect it.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?