Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Foil Reveillark  (Luettu 4843 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JonZo

Foil Reveillark
« : 27.06.08 - klo 02:02 »
Paljon ihmiset antais Foili Reveillarkille arvoa?
Itse antaisin sen 8e. ( jos joku haluaa vaihtaa pois ni ilmotelkaa )
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=47147.0

"Siunaan ja sihautan ja passaan vasemmalle"

Poissa Akspee

Vs: Foil Reveillark
« Vastaus #1 : 28.06.08 - klo 15:30 »
En älyä miten nämä foiliraret on näin järjettömiä mysteereitä, kannattaa varmaankin tutkia asiaa ebaysta etc.
Tosin kyllähän tämä palvelee ilmoituksena: "hei jätkät mä sain foiliraren!"
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0

"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa Thaurwylth

• Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
« Vastaus #2 : 28.06.08 - klo 15:36 »
En älyä miten nämä foiliraret on näin järjettömiä mysteereitä,

Jepjep. Ja löytyyhän sivustoltakin juttua siitä, miten homma menee! Yksinkertainen neuvo: Standard-käyttis ==> korkeintaan tuplahinta tavalliseen versioon verrattuna.

Poissa Omnicun

« Vastaus #3 : 28.06.08 - klo 18:35 »
Saa kai sitä silti kysyä.
Tämä alue on hyvin kaukana ylikuormittuneisuudesta, joten älkää viitsikö valittaa jonkun kysyessä käyttisfoilin arvoa.
Sitä ohjaillaan, että tämä alue on erikoisuuksien, kuten foilien, promojen ja wanhojen korttien, arviointiin. Vaikka tuota ohjetta noudatetaan, niin itqparqvinqvonqhan siitä luonnollisesti tulee kun taas on "TURHIA KYSYTTY" (OMGOMG, ei kai!?). No kyynel.

Olen toisaalta kyllä samaa mieltä Akspeen ja Thaurwylthin kanssa, jotta ei tuon arvo niin suuri mysteeri liene. Mutta jos poikaa kiinnostaa pohtia asiaa täällä, niin entä sitten?

Wanha sanonta kuuluu: "Jollei sinulla ole mitään hyvää sanottavaa, parempi olla hiljaa." Ei sillä että liittyisi mitenkään aiheeseen... ::)

Ja 8 euroa Reveillarkin foilista on varmaan ihan reilua, jos haluaa mehustella. Ei sillä, että itse viitisisin maksaa tuota summaa.