Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Spirit Link vastustajan creaturelle  (Luettu 3702 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sochapter

Spirit Link vastustajan creaturelle
« : 19.01.06 - klo 21:31 »
Jos laittaa Spirit Linkin vastustan creaturelle, kumpi saa lifet tehdyistä damageista? Pakko kysyä, kun kokoajan on kinaa vähän kaikista säännöistä.

Poissa korpi

Spirit Link vastustajan creaturelle
« Vastaus #1 : 19.01.06 - klo 21:36 »
Sinä saat lifet, koska sinä kontrolloit Spirit Linkkiä.

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Spirit Link
« Vastaus #2 : 19.01.06 - klo 21:39 »
Spirit Linkin teksti "Whenever enchanted creature deals damage, you gain that much life"
Tekstissä oleva "you" viittaa aina sen kortin controlloijaan. Se siis antaa lifeä sitä controlloivalle pelaajalle (yleensä sille joka sen pelasi) riippumatta siitä minkä pelaajan creaturella se on.
Huomaathan kuitenkin, että Spirit Link antaa lifeä vasta sen triggered abilityn resolvatessa, damagejen resolvaamisen jälkeen. Eli jos sinulla on 2 lifeä ja vastustaja tekee sinuun 2 vahinkoa ukolla jossa on Spirit Link ehdit hävitä pelin ennen Spirit Linkin lifenantoa. Jos kuitenkin jäät eloon, saat nuo Spirit Linkin antamat elämät.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.