Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
Jäikö
aktivointisähköposti
saamatta?
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Keskustelu
|
Listat
|
Haku
|
Kalenteri
|
Muut
|
Kirjaudu
|
Rekisteröidy
MtgSuomi.fi
»
Muu MTG
»
Sääntöongelmat
»
Aihe:
Double Strike
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Siirry alas
Kirjoittaja
Aihe: Double Strike (Luettu 4084 kertaa)
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Nox
Joensuu
Vaihtopalaute:
(
+118
|
~0
|
-0
)
Double Strike
«
:
23.01.06 - klo 21:05 »
Jos pelaan boros swiftbladea ja vastustaja blokkaa vaikka sakura tribe elderillä niin sakura kuolee First srike damageen mut ottaako pelaaja enää sitä yhtä damagea joka tulee first strike damagen jälkeen? eli mitä sille yhelle damagelle tapahtuu kun swiftblade on kuitenkin jo blokattu?
Kirjattu
+0
duracel
Vaihtopalaute:
(
+82
|
~0
|
-0
)
Foorumiaddikti
Double Strike
«
Vastaus #1 :
23.01.06 - klo 23:04 »
Sitä ei tehdä mihinkään, koska creature blockattiin, mutta vastassa ei ole enää creaturea, eikä creaturella ole tramplea.
~jari
Kirjattu
+0
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!
DragonSlayer
Vaihtopalaute:
(
+26
|
~0
|
-0
)
Katso Osto Topic.
Double Strike
«
Vastaus #2 :
06.02.06 - klo 11:43 »
Jos saan jotenkin keploteltua Ink-Eyesille double striken, niin saanko nostaa vastustajalta 2 ukkoa tehdessäni damagea näneen?
Kirjattu
+0
DS:n H/W
DS:n Osto Topic
duracel
Vaihtopalaute:
(
+82
|
~0
|
-0
)
Foorumiaddikti
Double Strike
«
Vastaus #3 :
06.02.06 - klo 12:32 »
Kyllä saat. Sen ability triggeröityy aina kun se tekee pelaajaan combat damagea ja Double Striken kanssa sitä tehdään kaksi kertaa.
~jari
Kirjattu
+0
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
MtgSuomi.fi
»
Muu MTG
»
Sääntöongelmat