Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Fate Transfer ja Modular, myös Evokesta  (Luettu 3956 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa FreakyM

Fate Transfer ja Modular, myös Evokesta
« : 16.07.08 - klo 22:00 »
Mitä tapahtuu kun Arcbound-otuksen imaisee "kuiviin" fate transferilla?
Se kuolee, toki, mutta kaverini on sitä mieltä että se antaa kuitenkin counterinsa modularin avulla eteenpäin, mutta mielestäni Transferin ansiosta sillä ei ole mitään mitä antaa.

Joten, Judget apuun, tämä kysymys on kaivanut mieltä jo pitkään.
« Viimeksi muokattu: 09.10.08 - klo 09:29 kirjoittanut FreakyM »
"Elf dekki heikkous on jos tappaa kaikki sen creaturet se on ihan paska."

<@luma> miulle laittoi että kiinnostaa "2 Ruahjand, 1 Yavuni Coat, viitsik' olla niin ystävällinen"

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Fate Transfer ja Modular
« Vastaus #1 : 16.07.08 - klo 22:17 »
Modular 1 (This comes into play with a +1/+1 counter on it. When it's put into a graveyard, you may put its +1/+1 counters on target artifact creature.)

Se menee gravelle 0/0 ukkona ilman countereita. Kuollessaan voit laittaa siinä olleet coutnerit target artifact ukolle
Eli tuo ability menee stäkkiin targetoiden ukkoa (relevanttia jos esim. Horobi on pelissä). Ability ei resolvatessaan vain tee mitään jos Modular- ukolla ei ollut countereita sen mennessä gravelle.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa FreakyM

Vs: Fate Transfer ja Modular
« Vastaus #2 : 17.07.08 - klo 01:28 »
Toinen kysymys. Voiko Vindicatella pamauttaa Planeswalkerin paloiksi?
'Walkerit OVAT kuitenkin Permanenteja..
"Elf dekki heikkous on jos tappaa kaikki sen creaturet se on ihan paska."

<@luma> miulle laittoi että kiinnostaa "2 Ruahjand, 1 Yavuni Coat, viitsik' olla niin ystävällinen"

Poissa Kavu

Vs: Fate Transfer ja Modular
« Vastaus #3 : 17.07.08 - klo 07:29 »
Vastasit itse aivan oikein kysymykseesi. Kyllä voi.

Poissa FreakyM

Vs: Fate Transfer ja Modular, Evokesta myös.
« Vastaus #4 : 09.10.08 - klo 09:25 »
Miten "nopeasti" Evoke toimii?
Esim, jos pelaan Shriekmawin Evokella, ehdinkö ampua siihen bumerangin ennen kuin joudun uhraamaan sen?

Entäs Recycle/Null Profusion: jos minulla on pelissä esim. Library of Lengin kaltainen "ei käsimaksimia"-kortti, kumman kortin "käsirajoitus" on voimassa?
Meneekö ns. Timestampin mukaan?
"Elf dekki heikkous on jos tappaa kaikki sen creaturet se on ihan paska."

<@luma> miulle laittoi että kiinnostaa "2 Ruahjand, 1 Yavuni Coat, viitsik' olla niin ystävällinen"

Poissa duracel

Re: Fate Transfer ja Modular, myös Evokesta
« Vastaus #5 : 09.10.08 - klo 10:55 »
Evokesta syntyy triggered ability, jonka resolvatessa creature uhrataan, ja creaturen tulosta peliin laukeaa toinen. Voit laittaa nämä stackiin miten haluat ja sitten saat priorityn. Siinä vaiheessa voi vaikka pelata Bumerangin.

Ja timestamp määrää kumpi rajoitus on voimassa.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!