Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Wither ja Stuffy Doll  (Luettu 4363 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Raiger

Wither ja Stuffy Doll
« : 27.07.08 - klo 14:30 »
Kiitoksia täältä löytyy vastaukset jokaiseen kysymykseen ja nyt toinen kysymys mitä minä ja minun veli mietittiin voiko witherillä tuhota Stuffy Dollia?
« Viimeksi muokattu: 27.07.08 - klo 14:38 kirjoittanut Raiger »

Poissa duracel

Re: Wither ja Stuffy Doll
« Vastaus #1 : 27.07.08 - klo 23:14 »
Kyllä voi. Ukko tai spell, jolla on Wither, tekee indestructible-creatureen vahinkoa sinänsä tavalliseen tapaan, mutta koska damagen seurauksena ovat -1/-1 -counterit, ei indestructible pelasta sitä.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Yuisuke

• Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Resistance is Futile!
Vs: Wither ja Stuffy Doll
« Vastaus #2 : 27.07.08 - klo 23:21 »
Lisäkysymyksenä:

Entäs jos on vihu, mikä ois 2/2, millä jollakin keinolla Indestructible. Siihen ammutaan puncture bolt, joka tekee 1 dmg, ja 1kpl -1/-1 countter. Mitäs sitten?

Sekä witheristä, voiko creaturen power laskea alle 0? Esim, jollain on 1/4, ja se saa 2kpl -1/-1 countteria. Onko se silloin 0/2, vai -1/2?
There is no place like that's no moon!

Poissa Nastaboi

« Vastaus #3 : 28.07.08 - klo 10:45 »
Entäs jos on vihu, mikä ois 2/2, millä jollakin keinolla Indestructible. Siihen ammutaan puncture bolt, joka tekee 1 dmg, ja 1kpl -1/-1 countter. Mitäs sitten?
Creatureen tehdään yksi piste vahinkoa ja laitetaan -1/-1 -countteri. Tämän jälkeen se on 1/1 johon on tehty yksi vahinko. Se ei kuitenkaan kuole tähän vahinkoon, koska on indestructible.
Lainaus
Sekä witheristä, voiko creaturen power laskea alle 0? Esim, jollain on 1/4, ja se saa 2kpl -1/-1 countteria. Onko se silloin 0/2, vai -1/2?
Kyllä voi. Esimerkissäsi creaturesta tulisi -1/2. Jos creaturen power on negatiivinen tai nolla, se ei tee combat damagea.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Dark Knight

« Vastaus #4 : 31.07.08 - klo 22:34 »
Jos pelaajalla on ukollaan Pariah ja wither-tyyppi tekee vahinkoa kyseiseen pelaajaan, niin onko uudelleenohjattu vahinko myös witheriä -> enchantattu olento saa siis -1/-1 -counttereita?
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa Polari

« Vastaus #5 : 31.07.08 - klo 22:54 »
Redirectaus muuttaa ainoastaan vahingon kohdetta, ei mitään muita siihen liittyviä ominaisuuksia. Jos creatureen tehdään wither-vahinkoa niin se ottaa -1/-1 countereita riippumatta siitä tuliko vahinko siihen suoraan vai jostain uudelleenohjattuna.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)