Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Burnin hullut pakat osa X -Hunted Men  (Luettu 3141 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Burnsaber

Burnin hullut pakat osa X -Hunted Men
« : 26.02.06 - klo 11:35 »
Useimmat hunted-deckit perustuvat siihen että kaverille annetut toksut poistetaan (Night of Soul's Betrayal, Echoing Truth), mutta minähän en semmoista tee (koska olen pöpi, kuten kuuluisessa eläkeläisten biisissä mainitaan). Minun pakkaa haluaa, että kaverilla on paljon toksuja. Mitä enemmän, sen parempi.

Pakkalista varmasti selkeyttää asioita.

Lands 24
4 Forbidden Orchand - On aina mukavaa antaa kaverille toksuja, joilla se ei saa tehtyä mitään.
8 Forest
4 Island
3 Mountain
3 Plains
2 Swamp

Muut (mana costin mukaisessa järjestyksessä) 36
4 Wayfaurer's Bauble Väritön manafix on aina gutaa 5-värisessä deckissä, auttaa myös saamaan domainin.
4 Hunted Phantasm Pakan kulmakivi
4 Ghostly Prison Sama annella toksuja kun niillä ei saa blockattua (Kummalakin pelatulla huntedilla on evaasiota) eikä hyökätä (vastustajilla on yleensä parempaakin tekemistä manalle kuin hyökätä 1/1 miehellä).
4 Kodoma's Reach - Antaa 2 eri ländityyppiä Collective Restraintille ja acceleroi vielä päälle.
2 Dismantling Blow - Disenchant joka nostaa lappuja? Kyllä kiitos. Sitä paitsi minun casual-piirissä kerjää turpiinsa jos ei ole Naturalize - efektejä.
3 Etched Oracle- Neljän manan 4/4 lihat jotka nostaa kolme korttia on aika pelattavia, olen kuullut.
1 Droning Bureucrauts - Estää mukavasti viimeisimmätkin toksu-kapinat. En jaksa proxyttää näitä, joten pelaan ainoata jonka omistan.
4 Collective Restraint - Haluat siis hyökätä kahdella miehellä? Maksahan ensin 10 manaa siitä hupailusta..
4 Hunted Dragon - Pakan kulmakivi. Lentelee hyvin yli, koska yksikään tämän pakan antamista tokeneista ei lennä.
4 Netherborn Phanlax - Nämä jakelevat hyvin usein semmoista 10-13 lämää päähän.
2 Warp World - Lähinnä pakassa WTF- factorin vuoksi. Tämän pakan warpit voi myös olla välillä aika pelottavia.

Eli siis Game plan on jaella vastustajalle toksuja, neutralisoida ne, sitten tuuttailla päähän huntedeilla ja viimeistellä työ Netherborn Phanlaxsilla. Jos homma kusee, warpataan ja toivotaan parasta. (Yleensä pari huntedia ja Netherborn on GG)

Olen kumminkin hulluudessani jättänyt huomioimatta jotain selkeitä kortteja. Olisiko kortteja, jotka antavat hyötyä siitä, että kaverilla on enemmän miehiä kuin sinulla (tai ylipäätään paljon miehiä?).
Mottoni: Jos elämä antaa sinulle vaihtoehdot A ja B, keksi vaihtoehto C ja toteuta se.

H/W

Poissa kolatatti

Burnin hullut pakat osa X -Hunted Men
« Vastaus #1 : 26.02.06 - klo 12:53 »
Avatar of Might tulee mieleen..
EHLO you say? I'm interested...

Poissa Burnsaber

Burnin hullut pakat osa X -Hunted Men
« Vastaus #2 : 26.02.06 - klo 13:21 »
Lainaus käyttäjältä: "kolatatti"
Avatar of Might tulee mieleen..


Heh. Olisishan tuo ihan ovela, mutta kun sillä ei ole evaasiota. Sehn vain tulisi blockatuksi "minun" toksuilla, antaen vastustajalle mahdollisuuden välttää Phanlax- lämät.
Mottoni: Jos elämä antaa sinulle vaihtoehdot A ja B, keksi vaihtoehto C ja toteuta se.

H/W

Poissa Exalter

Burnin hullut pakat osa X -Hunted Men
« Vastaus #3 : 26.02.06 - klo 13:45 »
1. Poisonbelly Ogre + Leyline of singularity + Hunted Whatever
2. ???
3. PROFIT!

Poissa hale

Burnin hullut pakat osa X -Hunted Men
« Vastaus #4 : 26.02.06 - klo 14:32 »
exalter, toi leyline ei toimi oikein. Tää Burnin pakka vaan tykkää siitä mitä enemmän on vihuilla ököjä pöydässä??
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=19028.0
______________________________________________________
Nainen on kuin hattara; päältä kaunis, sisältä tahmea.

Poissa kolatatti

Burnin hullut pakat osa X -Hunted Men
« Vastaus #5 : 26.02.06 - klo 15:43 »
Lainaus käyttäjältä: "Burnsaber"
Lainaus käyttäjältä: "kolatatti"
Avatar of Might tulee mieleen..


Heh. Olisishan tuo ihan ovela, mutta kun sillä ei ole evaasiota. Sehn vain tulisi blockatuksi "minun" toksuilla, antaen vastustajalle mahdollisuuden välttää Phanlax- lämät.


Punastahan tossa on niin panic, false orders tai master warcraft vois auttaa asiaa. Tosin sitten tulee yhden ökön takia aika paljon kortteja pakkaan turhaan..

Nojoo, panic ja false orders ei paljon auta kun niitä toukkia on kai tosiaan aika paljon pöydässä. Mutta Winter blast vois auttaakin..
EHLO you say? I'm interested...

Poissa Burnsaber

Burnin hullut pakat osa X -Hunted Men
« Vastaus #6 : 26.02.06 - klo 17:16 »
Poisonbelly Ogre kuulostaa kyllä oikein herkulliselta idealta. Forbidden Orchandista tuleekin reverse-pain-ländi. "otappa lämää tästä minun all-color ländistä". Hunted Phantasm takoo automaattisesti viisi päähän...

Hrrmm... Oikein.. Oikein hyvä idea. Muutoksia tulossa.
Mottoni: Jos elämä antaa sinulle vaihtoehdot A ja B, keksi vaihtoehto C ja toteuta se.

H/W

Poissa korpi

Burnin hullut pakat osa X -Hunted Men
« Vastaus #7 : 26.02.06 - klo 17:26 »
Oath of Druids ja Defence of the Heartkaan eivät ole ihan huonoja..

Poissa jooniz

Burnin hullut pakat osa X -Hunted Men
« Vastaus #8 : 26.02.06 - klo 17:28 »
miksei lisäisi tuohon vielä propagandojakin?  (9)

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Burnin hullut pakat osa X -Hunted Men
« Vastaus #9 : 26.02.06 - klo 18:00 »
Tuo Defense näyttäisi kyllä todella hyvälle, se pistäisi kyllä pakkaa "vipinää" (9)